  • 1. Data: 2003-07-09 20:00:25
    Temat: Warszawa: kupno biletu lotniczego kartą
    Od: k...@p...onet.pl

    Ostatnio w jednej agencji turystycznej chcialem kupic bilet lotniczy i pieknie
    mi wyliczyli jaka sumke mam zaplacic, a gdy wyciagam karte i chce nia zaplacic
    ( akceptuja karty, bo widzialem naklejki na drzwiach wejsciowych ) to odrazu
    twierdza, ze musze 3% za niech zaplacic do PolCardu. Czy jest to uczciwe ( ja
    twierdze, ze nie) z regulaminem PolCardu ? Czy mam prawo sie kłucic z nimi, aby
    nie placic tych 3% (tzn jak chca 3%, to nie kupie u nich biletu)?

    Czy ktos wie, gdzie w Warszawie moge kupi bilet bez placenia jakis dziwnych
    prowizji za agencje ??

  • 2. Data: 2003-07-09 20:13:47
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kartą
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy ktos wie, gdzie w Warszawie moge kupi bilet bez placenia jakis
    > dziwnych prowizji za agencje ??

    Jak nie chca ci sprzedac idz gdzie indziej.
    Zgodne z regulaminem to nie jest - ale 3% droga im nie chodzi ;)

  • 3. Data: 2003-07-09 20:16:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    pieknie
    > Czy ktos wie, gdzie w Warszawie moge kupi bilet bez placenia jakis

    oczywiście, że u nich nie kupuj

    kup w KLM (www.klm.pl) , zapłać mTransferm i dostaniesz jeszcze 5% zniżki -
    testowane tydzień temu

    albo kup na www.lot.com - testowane rok temu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-09 20:24:44
    Od: k...@p...onet.pl

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    chcialbym kupic british airways i lot

    > albo kup na www.lot.com - testowane rok temu

    stawka na www jest drozsza od tej w agencji o pare setek :D

  • 5. Data: 2003-07-09 20:26:32
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jak nie chca ci sprzedac idz gdzie indziej.
    tak zrobie :)

    > Zgodne z regulaminem to nie jest - ale 3% droga im nie chodzi ;)
    A czemu nigy ja mam placic za ich prowizje? A moze tez zaplace za prowadzenie
    ich konta, bo przelewam kase na ich konto, a taniej by im wyszlo jak im bym do
    kasy w agencji przyniosl.

  • 6. Data: 2003-07-09 20:30:49
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kart?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 9 Jul 2003 22:16:34 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    ><k...@p...onet.pl> wrote in message

    >oczywiście, że u nich nie kupuj

    a to dlaczego? może dzięki temu płaci 3% mniej niż gdzie indziej?
    prawda jest taka, że prowizje pobierane przy transakcjach kartami to
    zwykłe zdzierstwo, i prowize te ZAWSZE płaci klient.

  • 7. Data: 2003-07-09 20:40:40
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > stawka na www jest drozsza od tej w agencji o pare setek :D

    czy za taką samą taryfę ?
    jak rozumiem, wiesz o tym, że ten sam bilet możesz kupić w kilku/kilkunastu
    różnych taryfach ?

    wszystko zależy od tego czy możesz przebookować bilet, kiedy jest wylot i
    powrót , co w przypadku rezygnacji z lotu itp

    szczerze powiem, że dziwiłoby mnie trochę, gdyby agencja, czyli pośrednik
    miał o kilkaset złotych tańszy bilet od przewoźnika

    BTW.
    http://www.britishairways.com/travel/home/public/en_
    pl

    też sprzedaje bilety

  • 8. Data: 2003-07-09 20:47:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    calcium300mg wrote:
    > zwykłe zdzierstwo, i prowize te ZAWSZE płaci klient.

    A tak BTW czy firma nie moze sobie tego wliczyc w koszty uzyskania
    dochodu?

  • 9. Data: 2003-07-09 21:02:21
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > szczerze powiem, że dziwiłoby mnie trochę, gdyby agencja, czyli pośrednik
    > miał o kilkaset złotych tańszy bilet od przewoźnika

    Przy biletach lotniczych wszystko jest mozliwe, a juz przy taryfach
    studenckich w szczegolnosci.

    Karol

  • 10. Data: 2003-07-09 21:09:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote in

    /ciach.../

    > stawka na www jest drozsza od tej w agencji o pare setek :D

    Zgadza sie. Agencje mocno schodza z LOTowskich cen, jedne mniej, drugie bardziej.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.