  • Data: 2003-11-27 20:00:49
    Temat: Re: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Mr.Jack,

    W Twoim liście datowanym 27 listopada 2003 (14:12:02) można przeczytać:

    MJ> kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%

    MJ> wolne.... Wczesniej Mbank zaproponowal smieszne pieniadze w kredycie
    MJ> odnawialnym, mimo ze od ponad 3 lat jestem ich klientem i wplacal regularnie
    MJ> niemale pieniadze. Po VW Przenioslem do Reiffeisenu, tez obiecywali ze

    Mam konto w mBanku już jakiś czas, i przez ten czas było to moje 2
    konto. żadnych regularnych wpłat, często pustki na koncie.
    Zadzwoniłem, zadeklarowałem 1000 zł co miesiąc i dostałem kredyt
    odnawialny 5000 zł. Procedura trochę trwa (poczta) i kosztuje 50 zł.
    Żadnych innych problemów.

    Inna rzecz to był "kredyt na telefon" w citi. Wydawało mi się, że "na
    telefon" = szybko. Okazało się, że "na telefon" = "zamów wniosek,
    który przyślemy ci pocztą, rozpatrzymy podanie za 2 tygodnie" :)

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek