    From: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WOSP - pytanko
    Date: Mon, 14 Jan 2002 21:39:40 +0100

    [ Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> ]

    >na początek polecam poczytać (ze zrozumieniem)
    >http://www.wosp.org.pl/fundacja/faq/index.htm

    Nie wiem, po co podałeś mi ten link. Nigdy nie doszukiwałem się u
    Owsiaka zysków z tej akcji, ani nie podejrzewałem go o przekręty.
    Uważam jedynie, że do każdej akcji dobroczynnej doczepią się ludzie,
    którzy chcą dać przede wszystkim sobie, bo są biedni (kto ma pół
    miliona jest bogatszy od tego, co ma ćwierć miliona ;) ). Dlatego
    nigdy nie uczestniczę w tego rodzaju akcjach i w miarę możliwości
    staram się do tego przekonywać innych.

    >a potem udać się do wskazanych instytucji i tam poczytać stosowne
    >dokumenty - potem twoje podejrzenia przynajmniej (o ile nie zmienisz
    >zdania) będą miały solidną podstawę

    Nie zamierzam przeglądać żadnych dokumentów. Dałem wyraz moim
    osobistym obawom nie posądzając nikogo konkretnego. Jak już napisałem
    wyżej - to samo odnosi się do każdej innej akcji zorganizowanej na
    większą skalę. Kupowałeś pocztówki Unicefu? Jeżeli tak, to możesz
    sobie uroczyście napluć w brodę.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl