  • Data: 2002-01-13 16:59:58
    Temat: Re: WOSP - pytanko
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> wrote in message
    news:u6d34u8kegp4a5si42ppc619osurqph8bq@4ax.com...

    > Proponuję pójść o krok dalej i w ogóle nie dawać nic na WOŚP.

    Nie no aż tak daleko to bym się chyba nie posuwał.

    > Za rok
    > lub kilka lat z pewnością okaże się, że zginęły im jakieś większe
    > pieniądze (vide sprawa Unicefu).

    A co myślisz że teraz to nie ginął ?
    Ginął tylko w inny sposób, dlatego przelew uważam za najbezpieczniejszy, i najtańszy
    sposób wsparcia akcji.

    Miałem o tym nie pisać, bo to tworzy złą atmosferę wokół całej akcji, ale powiem co
    nieco
    na ten temat.
    Otóż nikt nie porusza kwestii uczciwości kwestujących.
    W tym roku jest jest ich coś około 100 000.
    Czy myślicie że wszyscy z tych 100 000 osób są uczciwi i wszystko co zbiorą
    przekazują
    dalej ?
    Ja przy 3 czy 4 finale miałem taką oto sytuację:
    Kilka dni przed finałem zapukała do drzwi mojego domu jakaś kobieta. Miała
    identyfikator,
    puszkę WOSP, więc pomyślałem czemu by nie wesprzeć akcji. Poszedłem po pieniądze, a w
    tym
    samym czasie wyszła z pokoju moja mama, żeby zobaczyć kto przyszedł. Owa kobieta
    zrobiła
    się cała czerwona, a ja nie wiedząc o co chodzi wrzuciłem jakieś grosze do jej
    puszki.

    Cała sytuacja wyjaśniła się po fakcie.

    Otóż moja mama była nauczycielką przez ponad 30 lat, a owa kobieta, była uczennicą ze
    szkoły w której pracowała moja mama.

    Otóż przed laty ta kobieta gdy była uczennicą, oskarżona została o kradzież pieniędzy
    ze
    sklepiku szkolnego/ czy defraudację pieniędzy jako skarbnik klasowy.

    Kamil
    c...@h...pl