eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Oct 2014 02:03:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: v...@g...com

    On Monday, October 27, 2014 3:17:43 PM UTC+1, Imka wrote:
    > Zeznać na grupie jaki to bank, może ktoś się odezwie i powie.

    Ale to chyba podpada pod paragraf o tzw. "pomowienie"?

    > Ale tak na marginesie - mam nadzieję, że w TEJ chwili TA karta już jest
    > zastrzezona?

    Owszem, czeka mnie dwa tygodnie oczekiwania na nowa...

    > Płatność kartą to podanie imienia, nazwiska, 16 cyfr numeru karty, daty
    > ważności i (przeważnie) trzycyfrowego kodu CVV.
    > Jeśli do karty włączony jest 3D Secure, to dodatkowo przyjdzie SMS i
    > trzeba będzie wklepać kod z SMS-a. Więc nie wiem co jest bardziej
    > upierdliwe :)

    Wiesz, ale w przypadku serwisow zagranicznych (np. rezerwacja hotelu) to tradycyjnym
    przelewem z Internetowego konta w banku chyba nawet nie da sie?
    Prawda? Albo bank pobiera dodatkowe oplaty za przelew tzw. "miedzynarodowy"
    albo po prostu hotel itp. nie daje takiej opcji zeby rezerwowac przy pomocy
    przelewu (z serwisu transakcyjnego banku klienta) lecz zada podania wlasnie
    numeru karty kredytowej etc. Intersuje mnie to bo karty kredytowej z zasady
    nie chce a przy takich opcjach np. hoteli czulam sie dotad dyskryminowana.
    Obecnie tymczasem dowiaduje sie, ze chyba to co dotyczy kart kredytowych -
    ROZWNIEZ dotyczy kart debetowych?

    > Bank nie ma takich wiadomości. To lezy w gestii kontrahenta który
    > wystawił takie obciążenie - w tym przypadku portalu randkowego. To z
    > nimi trzeba by się kontaktowac.

    Lecz na razie przy wczorajszej mojej wizycie w lokalnym oddziale banku nie
    moglam nawet otrzymac informacji na czyje konto wedrowaly pieniadze - to chyba
    bank moze! Czyz nie?
    (Nazwa wspomnianego portalu randkowego widniala w opisie operacji, ale to zbyt
    ogolna informacja i nie wiadomo czy prawdziwa - przeciez mozemy w opisach
    transakcji wpisywac w zasadzie co nam sie tylko podoba, czyz nie?)

    > Jesli masz więcej niż jednego kandydata do tego fraudu, to szczerze
    > współczuję...

    Przyznam szczerze, ze pojecia nie mam kto mogl to zrobic! Wiec tym bardziej
    spodziewam sie malego SZOKU po tym jak sie o tym dowiem.