eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • X-Received: by 10.140.28.117 with SMTP id 108mr216qgy.38.1414485875258; Tue, 28 Oct
    2014 01:44:35 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.28.117 with SMTP id 108mr216qgy.38.1414485875258; Tue, 28 Oct
    2014 01:44:35 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    border1.nntp.dca1.giganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com
    !r10no871141igi.0!news-out.google.com!u5ni13qab.1!nntp.google.com!u7no663988qaz
    .1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Oct 2014 01:44:35 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m2lqvb$s97$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.100.177;
    posting-account=aKVFfgoAAAC5jBecWWcfcYQmLPbNyOU0
    NNTP-Posting-Host: 31.175.100.177
    References: <9...@g...com>
    <m2jh24$6qa$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <544e5834$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2lqvb$s97$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: v...@g...com
    Injection-Date: Tue, 28 Oct 2014 08:44:35 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 35
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606530
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, October 27, 2014 5:13:33 PM UTC+1, Zenek wrote:
    > Moje wrażenie jest takie, że pytający chce uzyskać jak najwięcej informacji
    > jak przekręcić innych na taki numer a nie co zrobić w takim przypadku.
    > Gdyby coś takiego zaistniało, to pierwsze kroki zawsze do banku, a nie na
    > grupy dyskusyjne.

    Twoj sceptycyzm jest porazajacy! ;)

    Wczoraj odwiedzilam miejscowy oddzial tegoz banku.
    Wypelnilam formularz do reklamacji i zastrzeglam karte.
    Odpowiedz na reklamacje ma zajac dwa tygodnie, na nowa karte tez tylez trzeba
    poczekac.

    Oto cel mojego pisania na tych grupach to dowiedziec sie jak:

    - przede wszystkim, poznac kto mi to zrobil (i dlaczego)?
    - zabezpieczyc sie na przyszlosc przed takimi naduzyciami
    - ewentualnie, sprawniej i szybciej przeprowadzac transakcje przez Internet,
    szczegolnie z serwisow zagranicznych (przypuszczam, ze zwykly przelew z portalu
    transakcyjnego swojego banku chyba nie daje mozliwosci azeby np. rezewrowac hotel
    w Niemczech czy chocby zaplacic za serwis randkowy zagraniczny - czemu by nie? :))

    Moja wizyta w oddziale banku niewiele mi mogla pomoc z zakresu powyzszych punktow.
    Nawet nie powiedziano mi na CZYJE konto powedrowaly pieniadze!
    Ewentualnie, po otrzymaniu odpowiedzi na reklamacje moge pisac podanie z prosba o
    wyjawienie szczegolow technicznych kwestionowanych operacji, a wiec droga dluga i
    kreta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1