  • 1. Data: 2002-01-26 15:26:09
    Temat: WLADZA KRADNIE
    Od: <o...@p...onet.pl>

    POLICJA
    PROKURATOR
    I ZASRANY SEDZIA OKRADLI MNIE NA 6000 PLN
    SZCZEGOLY;
    www.geocities.com/serwisy

  • 2. Data: 2002-01-26 19:52:04
    Temat: Re: WLADZA KRADNIE
    Od: "[ GRAFOT.com ]" <g...@m...it>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > POLICJA
    > PROKURATOR
    > I ZASRANY SEDZIA OKRADLI MNIE NA 6000 PLN
    > SZCZEGOLY;
    > www.geocities.com/serwisy

    Oprocz rnumeru rachunku bankowego nic na tej stronie nie widze, co by
    mialo zwiazek bezposredni z ta grupa...

    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Miduch [ GRAFOT ]

    Portfolio http://grafot.com/
    GG# 731911

  • 3. Data: 2002-01-26 21:11:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...
    (...)
    > SZCZEGOLY;
    > www.geocities.com/serwisy

    Jesli umiesz pisac tylko tak jak na powyzszej
    stronie to chyba dobrze, ze Ci nawet drukarke
    zabrali.

    A tak poza tym OT.

  • 4. Data: 2002-01-28 07:07:18
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > POLICJA
    > PROKURATOR
    > I ZASRANY SEDZIA OKRADLI MNIE NA 6000 PLN

    To jakis pedal.
    Tylko pedaly tak bardzo nienawidza Kosciola.

    AO

  • 5. Data: 2002-01-28 08:31:09
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > To jakis pedal.
    > Tylko pedaly tak bardzo nienawidza Kosciola.

    Nie zapominaj o satanistach

  • 6. Data: 2002-01-28 16:32:52
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > www.geocities.com/serwisy
    -----------------
    "zniewazenie klru katolickiego na stronach internetowych; www.ateizm.pl .
    nie ma czegos takiego jak zniewazenie kleru katolickiego! to nie jest
    przestepstwo! moge pisac, ze klechu to przyglupy! mam do tego prawo"
    WOBEC CZEGO ZBIERAM SZMAL NA NOWY KOMPUTER;
    PKO BP Oddział Mielec
    Nr rachunku 10204421-148106-270-41"
    ----------------
    No fajnie!
    Sam to napisałeś ??? czy tylko nam wskazałeś ???
    Podaje tam numer konta.... o personalia poprosimy, coby przelewy
    wysyłac:-)))
    Ile potrzebuje autor tekstu ? 6000 groszy???? A licencje na programy były
    ????
    Może powinien korepetycje z polskiego lepiej wziąć, zanim więcej
    ośmieszających go paszkwili napisze ?

  • 7. Data: 2002-01-29 10:19:53
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a32tbn$1m1$1@news.tpi.pl...

    > To jakis pedal.
    > Tylko pedaly tak bardzo nienawidza Kosciola.

    i cyklisci kolezko malinowy ...

  • 8. Data: 2002-01-30 10:09:23
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jakis pedal.
    > Tylko pedaly tak bardzo nienawidza Kosciola.

    Tak, tak, zaraz bedzie ze homoseksualizm to choroba
    i nalezy tym osobom wspolczuc :\
    Ehhh...

    hosi

  • 9. Data: 2002-01-30 20:47:24
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > i nalezy tym osobom wspolczuc :\
    > Ehhh...

    Choroba ?????
    Takim człowiek się rodzi.
    Nie ma w tym dla mnie niczego szczególnego.
    Jak to, że ktoś jest niebieskooką blondyną z dużymi cyckami i długimi
    nogami, a drugi jest szpetnym, pryszczatym, rudym kurduplem z jedną nóżką
    bardziej...:-)

    Ludzie się różnią wieloma sprawami, m.in. orientacją seksualną
    Homoseksualizm jest w przyrodzie (naturze) obecny i nie wyplenisz go.
    Zresztą statystycznie jest kilka razy więcej lesbijek niż pederastów.

    Bardziej wkurzają mnie "świętojebliwi"

  • 10. Data: 2002-01-31 05:17:23
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Homoseksualizm jest w przyrodzie (naturze) obecny i nie wyplenisz go.
    > Zresztą statystycznie jest kilka razy więcej lesbijek niż pederastów.

    Jest dokladnie jak mowisz!
    Tylko niekorzy tego nie rozumieja,
    a watek powoli OT sie robi ;-)

    --