  • 21. Data: 2012-06-08 20:25:19
    Temat: Re: WIG20 - czyli co jest grane ?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Tomek P. <f...@m...pl> napisał(a):

    > http://img513.imageshack.us/img513/2484/wig2013.png
    > http://img823.imageshack.us/img823/6818/wig2015.png
    >
    > No i trzy skrzyĹźowane opory przebite...

    A moje nie wszystkie :). Z rysowaniem kresek to jest tak, że każdy może je
    sobie postawić gdzie chce.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e76379670d2561b
    .html

    kc

  • 22. Data: 2012-06-08 20:39:12
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    kc wrote:

    > A moje nie wszystkie :).

    Czyli jest nadzieja ;)

    > Z rysowaniem kresek to jest tak, że każdy może je
    > sobie postawić gdzie chce.

    Nie ma takiej kreski, która zatrzymałaby kurs.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 23. Data: 2012-06-10 09:41:00
    Od: ichi <a...@d...gh>

    kc wrote:

    > Zrobiło się bardzo byczo. Fundamenty? Chyba nie. Może idziemy drogą raz
    > przetartą przez Zimbabwe?
    >
    > kc

    Stawiam na fundamenty. Z tej perspektywy dalsze spadki wigów są
    nieuzasadnione...

    --
    ichi

  • 24. Data: 2012-06-10 10:25:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ichi <a...@d...gh> napisał(a):

    > Stawiam na fundamenty. Z tej perspektywy dalsze spadki wigów są
    > nieuzasadnione...

    Z dzisiejszej perspektywy (100 mld euro dla Hiszpanii, przypominam), wygląda,
    że chyba raczej nie fundamenty. Od drukowania pieniędzy przybywa tylko
    pieniędzy, tak mi się wydaje.

    kc

  • 25. Data: 2012-06-10 18:32:47
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Cze, 10:25, " kc" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > że chyba raczej nie fundamenty. Od drukowania pieniędzy przybywa tylko

    nieudacznice i nieudaczniki, wiecie dlaczego nigdy nie zarobicie
    pieniędzy na rynku ? zadajecie za czesto pytanie "dlaczego ?" i za
    często zastanawiacie się na pojedynczymi zdarzeniami buhahahahaha

    jest forsa, jest hossanna i chuj panienki
    buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 26. Data: 2012-06-10 19:58:06
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > cz=EAsto zastanawiacie si=EA na pojedynczymi zdarzeniami buhahahahaha
    >
    > jest forsa, jest hossanna i chuj panienki

    Pamiętasz swoje rekomemdacje przy okazji twojej ostatniej aktywności tutaj?
    Pamiętasz jak ci napisałem, że rysujemy trójkąt? Jesteś jeszcze długi od
    tamtej pory? Jeżeli tak, to jesteś nieźle zadłużony.

    Trójkąt nadal obowiązuje, a to co teraz rysuje wig20 to powrót, i tak należy
    to traktować, bez względu na to jak mocno ubite dno.

    Jutro znowu może ci być głupio. Wg moich prognoz, na pewno będzie ci bardzo
    głupio, bo ten powrót zrealizował się w piątek. Chyba, że...

    kc

    PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na
    oczach?

  • 27. Data: 2012-06-10 20:17:37
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-10 19:58, kc pisze:
    > Charlie delta<c...@g...com> napisał(a):
    >

    > PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na
    > oczach?

    przeca pisał że ma
    nie jest taki szalony na jakiego wygląda.

  • 28. Data: 2012-06-10 20:29:54
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Cze, 19:58, " kc" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > kc
    >
    > PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na

    coś ci się pannienka w pustej czaszce pomyliło, w marcu pzred wyjazdem
    wojowałem z durnym Harmonikiem który wieścił hossę, po otwarciu
    krótkich ma capital i długim dolcu, dopiewro niedawno przekręciłem się
    o czym was od paru dni nieudacznice powiadamiam
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    pojebaniec harmonik w marcu mnie zbanował, ciekaw jestem ile kasy on i
    jego stado dawców kapitału oddało mi kasy buhahahaha? czy ktoś czyta
    tego dziwoląga ?

  • 29. Data: 2012-06-10 20:39:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Cze, 19:58, " kc" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > kc
    >
    > PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na

    nie rozmawiam z głupcami tym bardziej że jestem pod mocnym wpływem
    Whyte and Mackay whiskey

  • 30. Data: 2012-06-10 20:41:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > co=B6 ci si=EA pannienka w pustej czaszce pomyli=B3o,

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.biznes.wgpw&tid=1301107&pid=1301462&MID=%3C
    jglt1o%243ds%241%
    40inews.gazeta.pl%3E

    Moja racja mojsza

    kc