  • 1. Data: 2012-05-30 12:36:25
    Temat: USDPLN - co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    zaczynam przygotowywać się do otwarcia krótkich pozycji, bazowy
    instrument : kupno opcji PUT z terminem wykonania za 6 miesięcy

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2af4b434e39234e7
    .html

    buhahahaa

  • 2. Data: 2012-05-30 15:30:14
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 12:36, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > zaczynam przygotowywać się do otwarcia krótkich pozycji, bazowy
    > instrument :  kupno opcji PUT z terminem wykonania za 6 miesięcy

> [...]

    jeszcze nie, jeszcze nie, jeszcze Pan Rynek podciagnie
    buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    panienki co tu taka cisza ? zostałyście wyje..b...nenene przez Pan
    Rynek ? tak bywa :)

  • 3. Data: 2012-05-30 15:53:59
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    http://img40.imageshack.us/img40/818/usdpln.png
    http://img17.imageshack.us/img17/9862/eurpln2.png

  • 4. Data: 2012-05-30 15:58:41
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    jestem lepszy od Ciebie , mam nawet alternatywny ruch na 4.370000 na
    USDPLN !!!!!!, tylko czy wierzę w taki ruch ? nie wierzę
    buhahahahaaaaaaaaaa

  • 5. Data: 2012-05-30 21:35:17
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 15:53, "Tomek P." <f...@m...pl> wrote:
    > http://img40.imageshack.us/img40/818/usdpln.pnghttp:
    //img17.imageshack.us/img17/9862/eurpln2.png

    chciwość jest boska, jeszcze nie, jeszcze jest czas na SHORT, jeszcze
    tylko element paniki buhahahahaaaaaaaaaaaaa

    cierpliwość w oczekiwaniu na chciwy zarobek, tłuste koty uwielbiają to
    panienki :)

  • 6. Data: 2012-05-30 21:53:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Charlie delta wrote:

    > tłuste koty uwielbiają to
    > panienki :)

    Ty jesteś tłusty kot? Ty to jesteś wyleniały kot ze świerzbem i nosówką,
    który nosi permanentnie patyk w dupie zamiast ogona.

  • 7. Data: 2012-05-30 22:14:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 21:53, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty jesteś tłusty kot? Ty to jesteś wyleniały kot ze świerzbem i nosówką,
    > który nosi permanentnie patyk w dupie zamiast ogona.

    panienka, wystaw dupsko, nadchodzi rynek

  • 8. Data: 2012-05-30 22:45:04
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panienka, wystaw dupsko, nadchodzi rynek

    Dupsko, to chyba Ty wystawiłeś. Oto co zostało po Twoich longach:

    http://www.wyczes.com/p2352+Samoobrona.html

    Weź tabletki i się już więcej nie ośmieszaj.
    Twoja wstrętna orientacja seksualna nikogo tu nie obchodzi.

    pozdr.
    sys29

  • 9. Data: 2012-05-31 08:00:00
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 22:45, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

    > Dupsko, to chyba Ty wystawiłeś. Oto co zostało po Twoich longach:
    >
    > http://www.wyczes.com/p2352+Samoobrona.html

    fantastyczny obrazek panienka, błysnęłaś buhahahahaha

    czy na rynku też błyszczysz ?

  • 10. Data: 2012-05-31 08:04:37
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    >
    > Weź tabletki i się już więcej nie ośmieszaj.
    > Twoja wstrętna orientacja seksualna nikogo tu nie obchodzi.

    panienka sysy buhahaha, rozumiem że jesteś fanką nieuka harmonicznego
    który w swoich przebłyskach geniuszu kupuje szczyty i sprzedaje
    dołki , doniesiono mi że mocno stopniało jego kółko dawców, nie dziwi
    mnie to wcale, w marcu kłóciłem się z debilem, on wieścił hossę pod
    niebiosa, ja założyłem na wszystkich rynkach krótkie pozycje, ja
    pozamykałem teraz krótkie pozycje, przygotowując sie obecnie do
    wzrostów , ten harmoniczny pajac nakazuje swojej niedobitej świcie
    otwierać na rynkach krótkie

    biedny harmonic, biedny i ty sys...cycu jesteś
    buhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    dawcy byli, dawcy są, dawcy będą :)