  • 1. Data: 2012-05-30 13:29:31
    Temat: WIG20 - czyli co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wykres week

    czas zakończyć granie głupa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
    pozycji

    poniżej 2000 otwieram krótkie, umiarkowana ilość

    powyżej 2190 można otworzyć setkę długich koni
    buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39d7c87f865000bd
    .html

  • 2. Data: 2012-05-30 13:31:33
    Temat: Re: WIG20 - czyli co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    kanał rysowany cenami zamknięcia panienki buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 3. Data: 2012-05-30 16:34:09
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    http://img17.imageshack.us/img17/8131/wig206.png
    http://img339.imageshack.us/img339/445/wig207.png
    http://img7.imageshack.us/img7/8176/wig208.png

  • 4. Data: 2012-05-30 18:01:25
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 16:34, "Tomek P." <f...@m...pl> wrote:
    > http://img17.imageshack.us/img17/8131/wig206.png

    panienka , może kiedyś, lecz jeszcze nie teraz

  • 5. Data: 2012-05-30 19:55:47
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
    > pozycji

    :)

    Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko
    panienkom.

    kc

  • 6. Data: 2012-05-30 20:10:09
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 19:55, " kc" <k...@g...pl> wrote:

    > :)
    >
    > Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko
> [...]

    panienka, myślę że nadchodzi koniec oszukiwania że pospadamy w jakieś
    odchłanie , czytaj 1410 itp. buhahaha na bananie zwanym wig-20

    panienki kupujta co się da, wszystko urośnie

    ps. wyraźnie napisałem, nie mam pozycji na bananie, a banan rżnie
    głupa , udaje że dalej będzie spadał

    ciekawostka , znowu pojawił się 2 portfel w zestawieniu koncentracji,
    zatem byczek zwiększa ilość koni powyżej 20%, bądź misiek zredukował
    swój udział......

    a u Harmonicznego wszystko ma pospadać

  • 7. Data: 2012-05-30 20:10:44
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > :)
    >
    > Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko
    > panienkom.
    >
    > kc

    Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może
    każdemu pomieszać w głowie.

    pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2012-05-30 20:13:32
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 20:10, " kc" <k...@g...pl> wrote:

    > bez

    > Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może
> [...]

    dlaczego moje posty wchodzą z opóźnieniem, jaki ch.j cenzuruje ?

    buhah :((

  • 9. Data: 2012-06-07 14:52:37
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    http://img824.imageshack.us/img824/1769/wig2010.png
    http://img834.imageshack.us/img834/6484/wig209.png

    Jak indeks zamknie się ponad oporami na 2120 to ja nie wiem co jest grane.

  • 10. Data: 2012-06-08 11:05:58
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    Tomek P. wrote:

    > http://img824.imageshack.us/img824/1769/wig2010.png