  • 11. Data: 2004-05-05 20:17:38
    Temat: Re: WIBOR 3M - 6,08%
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >Póki co jest bardziej prawdopodobne że będzie dalej rósł. Do tego NBP pewnie
    >podniesie stopy pod koniec roku....

    Pod koniec roku ?
    Ha, mysle ze najdalej w czerwcu :))
    0,25 - 0,5 p.p. ;))

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 12. Data: 2004-05-06 06:51:01
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7ai2d$6pp$1@news.onet.pl...
    > Czy moze mi ktos powiedziec co sie dzieje? Czyzby rozpedzajaca sie
    > gospodarka nagle zwiekszyla zapotrzebowanie na kredyty? Zaczyna sie robic
    > malo ciekawie :(

    Ha! A jeszcze ciekawiej wyglada FRA11x1 (oczekiwana stopa procentowa 1M za
    11 miesiecy). Juz przekroczylismy 7%. Oznacza to, iz rynek oczekuje wzrostu
    stopy 28-dniowej NBP w ciagu roku wlasnie powyzej 7%.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423