  • Data: 2004-05-05 13:12:56
    Temat: Re: WIBOR 3M - 6,08%
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7ao76$p6s$1@news.onet.pl...

    > Pracuje w branzy budowlanej i to co sie dzialo ostatnio to tylko chwilowe
    > podgrzanie koniunkury - niestety. A jak jest popyt to ceny rosna. Teraz
    > kiedy juz 22% VAT obowiazuje obawiam sie, ze popyt tak spadnie, ze ceny
    moga
    > sie obnizyc nawet o te nieszczesne 15%.

    Niektore ceny na budowlane artykuly wzrosly duzo wiecej
    niz 15% w kwietniu (niektore nawet o 50%). I teraz
    po wejsciu do UE jest taniej niz w zeszlym tygodniu.
    A w marketach budowlanych juz przychodza ludzie, ktorzy
    chca oddac rzeczy zakupione w kwietniu. Nie wiem
    czy przyjmuja zwroty, ale podobno ostre klotnie
    sa:)

    Pozdrawiam

    Marcin