eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › WBK, oszustwo, windykacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-01-14 12:36:48
    Temat: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: g...@p...onet.pl

    Dokladnie 2 lata temu na wyciagu z KK WBK odkrylem nie swoje transakcje
    internetowe jak sie okazalo.
    Zlozylem reklamacje, pieniadze wrócily, minal rok.
    posprzeczalem sie z WBK o oplate za wznowienie karty, ale ostatecznie
    uregulowalem oplate i zrezygnowalem z uslug.
    Po kilku dniach dostalem wyciag z jedna z reklamowanych przed rokiem kwot (295
    PLN), dowiedzialem sie ze reklamacja nie zostala uwzgledniona.
    Wymiana korespondencji niczego nie przyniosla bank przekazal sprawe do firmy
    windykacyjnej.
    W rozmowie z windykatorem oswiadczylem ze nie zamierzam zaplacic i ze ban
    dopuscil sie oszustwa.
    Rozmowa niczego nie zmienila przysylaja kolejne standartowe pisemka w dodatku na
    stary adres (w rozmowie poinformowalem o zmianie adresu).

    Co robic?

    G

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2003-01-14 13:18:02
    Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:104b.00000179.3e24045f@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    Moze arbiter bankowy? Albo otrzymales informacje o ostatecznym uznaniu
    reklamacji, albo nie otrzymales zadnej informacji przez zbyt dlugi okres.

    Trudno radzic dokladniej, bo nie podajesz szczegolow na temat tych
    reklamacji.


    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-



  • 3. Data: 2003-01-14 13:57:52
    Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: g...@p...onet.pl


    > Moze arbiter bankowy? Albo otrzymales informacje o ostatecznym uznaniu
    > reklamacji, albo nie otrzymales zadnej informacji przez zbyt dlugi okres.

    A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc

    > Trudno radzic dokladniej, bo nie podajesz szczegolow na temat tych
    > reklamacji.

    Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej sprawie rowniez
    nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej, nie znam zamawiajacego ani
    obdarowanej.

    G

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2003-01-14 14:43:19
    Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Co robic?

    Wystosować pismo do banku, powiadamiające ich o przeterminowaniu
    reklamacji i działaniach jakie podejmiesz w związku z ponoszonymi przez
    Ciebie kosztami. --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356


  • 5. Data: 2003-01-14 14:44:01
    Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc

    Nie.

    > Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej sprawie rowniez
    > nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej, nie znam zamawiajacego ani
    > obdarowanej.

    To do arbitra, niech się spowiadają.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356


  • 6. Data: 2003-01-14 14:59:08
    Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b017nh$ekn$9@news.tpi.pl, Adam Płaszczyca wrote:
    > g...@p...onet.pl wrote:
    >
    > > A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc
    >
    > Nie.
    >
    > > Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej
    > > sprawie rowniez nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej,
    > > nie znam zamawiajacego ani obdarowanej.
    >
    > To do arbitra, niech się spowiadają.

    Możesz jeszcze spróbować uderzyć do dyrektora oddziału najpierw - może wyjść
    szybciej i mniej kłopotliwie. Najlepiej spokojnie, rzeczowo, grzecznie. Pod
    koniec rozmowy - jeśli nie będzie szła po Twojej myśli - możesz wspomnieć o
    arbitrze bankowym.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1