    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WBK i ewyciąg w formacie csv
    Date: Wed, 10 Feb 2016 17:27:39 +0100

    Użytkownik "mariusz_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Mam konto w WBK, co miesiąc potrzebuje swoich wyciągów w formacie csv
    >(potrzebne mi do księgowania), zaznaczam sobie zawsze odpowiedni
    >zakres dat, ściągam taka historię w formacie csv na pulpit i
    >otwieram przez ściągniety wczesniej szablon. Moje nazwy plików csv
    >zawsze zaczynaja się od nazwy "historia.....".
    >Teraz sprawa problematyczna, dostałem plik innej firmy, też w
    >formacie csv, tylko zaczyna się od "eWyciąg......" i tego pliku nie
    >mogę otworzyć szablonem, mam komunikat o błędzie separatora.
    >Moje pierwsze pytanie, gdzie wejść na swoim koncie w ustawienia żeby
> [...]

    A ta inna firma tez ma konto w WBK ?
    Moze w calkiem innym banku.

    >i drugie pytanie dlaczego nie mogę otworzyć tych eWyciągów w csv ??

    No przeciez masz napisane - blad separatora.

    Wywal szablon, skoro nie do tego, zaimportuj csv do excela recznie,
    ustalajac parametry recznie. Albo popros o szablon, bo prawde mowiac
    coraz mniej daje sie recznie ustawic, niech Gatesa koszmary w nocy
    mecza za te wszystkie "ulatwienia" ...

    J.