  • Data: 2016-02-10 16:56:38
    Temat: WBK i ewyciąg w formacie csv
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w WBK, co miesiąc potrzebuje swoich wyciągów w formacie csv
    (potrzebne mi do księgowania), zaznaczam sobie zawsze odpowiedni zakres dat,
    ściągam taka historię w formacie csv na pulpit i otwieram przez ściągniety
    wczesniej szablon. Moje nazwy plików csv zawsze zaczynaja się od nazwy
    "historia.....".

    Teraz sprawa problematyczna, dostałem plik innej firmy, też w formacie csv,
    tylko zaczyna się od "eWyciąg......" i tego pliku nie mogę otworzyć
    szablonem, mam komunikat o błędzie separatora.

    Moje pierwsze pytanie, gdzie wejść na swoim koncie w ustawienia żeby
    ściągnąć taki "eWyciąg" w formacie csv? Znalazłem tylko ewyciąg we
    wiadomościach ale w formacie pdf....

    i drugie pytanie dlaczego nie mogę otworzyć tych eWyciągów w csv ??

    Mariusz