  • 1. Data: 2007-05-22 06:24:07
    Temat: [waw] Ktory millenium ?
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    Witam,
    na dniach mam nadzieje podpisywac umowe kredytowa z bankiem millenium.
    Mam zadeklarowac, w ktorym oddziale (placowce) bedzie zawierana umowa.
    O ile dobrze zrozumialem doradce z OF konta ROR i to do obslugi kredytu,
    ktore sie automagicznie zakladaja beda przypisane i 'obslugiwane' przez
    ta placowke...

    Pytanie:
    Ktory oddzial/(filie?) z sensowna i kompetentna obsluga byscie
    doradzili? Nie chodzi mi wylacznie o obsluge kredytu, choc to dla mnie
    jest najistotniejsze. Najlepiej srodmiescie/zoliborz/wola/ochota (w tej
    kolejnosci)

    dziekuje i pozdrawiam

    --
    Artur M. <czytacz>

    p.s. z kodowaniem u mnie wszytko OK?

  • 2. Data: 2007-05-22 07:26:50
    Temat: Re: [waw] Ktory millenium ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > doradzili? Nie chodzi mi wylacznie o obsluge kredytu, choc to dla mnie
    > jest najistotniejsze. Najlepiej srodmiescie/zoliborz/wola/ochota (w tej

    unikaj placówki w Klifie, tam jest szczyt niekompetencji

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-22 08:08:26
    Temat: Re: [W-wa] Ktory millenium ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Myslę, że wszędzie jest szczyt niekompetencji niestety, natomiast w jednych do 18
    pon.-pt., a w innych do 21 pon.-niedz.
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-22 08:08:51
    Temat: Re: [waw]
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie ma takiego miasta.
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-22 08:16:51
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > unikaj placówki w Klifie, tam jest szczyt niekompetencji

    Placowka w Sadyba Best Mall ma ogromne kolejki wiec tez chyba nie ma sensu. A co
    do kompetencji to wszedzie jest z tym slabo (i to w wieszkosci bankow).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-05-22 08:40:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > gdybym miał coś w tym banku załatwić to poszedłbym właśnie tam, a
    > Tarchomin to dla wielu koniec świata...

    Dla mnie zdecydowanie jest to zbyt odlegla miejscowka. Wiesz ile bym tam jechal
    z Wilanowa ? :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-05-22 08:40:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > sensu. A co
    > do kompetencji to wszedzie jest z tym slabo (i to w wieszkosci bankow).

    byłem też w placówce na Tarchominie i trafiłem na bardzo kompetentnego
    doradcę, potrafił odpowiedzieć na wszystkie pytania, pokazał, wydrukował,
    wyjaśnił...

  • 8. Data: 2007-05-22 10:58:18
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > O ile dobrze zrozumialem doradce z OF konta ROR i to do obslugi kredytu,
    > ktore sie automagicznie zakladaja beda przypisane i 'obslugiwane' przez

    Placówka w hotelu Mariott jest słaba... Nie wiedzą jak działają ich
    procedury, to samo w Blue City.
    Nie miałem zastrzeżeń do obsługi w ToiToiu (Millennium Plaza), ale za to są
    tam kilometroooooowe kolejki.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-05-22 11:08:56
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    smE napisał(a):

    > Placówka w hotelu Mariott jest słaba... Nie wiedzą jak działają ich
    > procedury, to samo w Blue City.

    W Centrum LIM jest - z tego co pamiętam - tzw. "placówka szkoleniowa",
    ze znaczną rotacją pracowników. A przynajmniej była w 2004 roku.

  • 10. Data: 2007-05-22 11:59:54
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    Artur M. <czytacz> wrote:
> [...]
    > doradzili? Nie chodzi mi wylacznie o obsluge kredytu, choc to dla mnie
    > jest najistotniejsze. Najlepiej srodmiescie/zoliborz/wola/ochota (w tej

    wczoraj podpisywałem umowę kredytową na puławskiej 233, całość z
    założeniem konta zajęła chyba 30 minut (nie było pośpiechu) co jest
    czasem raczej akceptowalnym, a kolejek tam nie widzialem jeszcze, inna
    sprawa ze nie bywalem tam czesto (kilka razy tylko i mam dobre
    doświadczenia z obsługą)

    No nie jest to srodmiescie/zoliborz/wola/ochota, ale ostatecznie ile
    razy chodzi się teraz do oddziału skoro wszystko można zdalnie ;)