  • 1. Data: 2002-06-18 08:15:24
    Temat: W jakim banku zalozyc konto?
    Od: "Negatyw" <n...@s...pl>

    Witam!
    Moja Narzeczona mysli o zalozeniu konta osobistego. Ja posiadam konto w
    PEKAO SA.
    Prosze o porady (wraz z krotkim uzasadnieniem) jaki bank polecacie ???
    Mile widziana mozliwosc dokonywania operacji przez internet (najlepiej za
    friko :))) ) oraz debetow na koncie.
    Oczywiscie wyplacanie forsy z sieci bankomatow banku - za darmo! To wymog
    oczywisty.

    Pozdro
    Negatyw

  • 2. Data: 2002-06-18 08:32:07
    Temat: Re: W jakim banku zalozyc konto?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Lukas
    MultiBank
    BZWBK
    mBank

    w takiej mniej wiecej kolejnosci

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-06-18 09:20:08
    Od: "Bermuddo GMBH" <b...@y...de>

    ........mBank i zaden inny...............
    PS. Dla ulatwienia kozystania z konta internetowego mBanku proponuje zalozyc
    jeszcze e-konto w Lukas Banku
    - wtedy bowiem wplaty na konto w mBanku beda darmowe.
    pozdr.

  • 4. Data: 2002-06-18 09:24:15
    Od: Jadwiga Seniuk <k...@k...com.pl>

    Negatyw napisa?(a):

> [...]
    > friko :))) ) oraz debetow na koncie.
    > Oczywiscie wyplacanie forsy z sieci bankomatow banku - za darmo! To wymog

    Najlepiej
    1. bgz - integrum - wplaty bez oplat-sa natychmiast w systemie, oprocentowanie
    2,5%, lokata dzienna 8%
    przelewy 0zl. najlepiej do pkt 2

    2. mbank na7% , karta bez oplat, wyplaty w euronet - bez oplat

    Podsumowanie

    Wprowadzanie kasy do systemu bankowego bez oplat.
    Wszelkie przelewy bez oplat (bez ZUS).
    Wyplaty kasy z systemu bankowego bez oplat.
    Polecam
    TaSe

  • 5. Data: 2002-06-18 09:36:39
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > friko :)))  ) oraz debetow na koncie.
    > Oczywiscie wyplacanie forsy z sieci bankomatow banku - za darmo!  To wymog

    PEKAO SA

  • 6. Data: 2002-06-18 09:38:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 18, 2002 at 11:36:39AM +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    > PEKAO SA

    Niniejszym otrzymujesz 5 z czytania.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-18 09:42:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jesli w Poznaniu to polecam BZWBK albo Lukas Bank. Pierwszy jak wiadomo ma
    najwiecej placowek i bankomatow w Poznaniu, a drugi o ile dobrze pamietam nie
    pobiera prowizji za wyplaty z bankomatow BZWBK. Oba te banki oferuja dostep do
    konta przez internet oraz mozna w obu otworzyc limit kredytowy w rachunku.

    pozdr

  • 8. Data: 2002-06-18 11:58:52
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zdecydowanie BZ WBK (w Poznaniu mają swoją główną siedzibę i co za tym idzie
    bankomaty własne na każdym kroku) lub LUKAS BANK (bank współpracujący z BZ WBK -
    korzystają z tych samych bankomatów + Euronety przy oddziałach).

    Można jeszcze sprawdzić - multibank, mbank, vwbank

  • 9. Data: 2002-06-18 12:41:59
    Od: "Negatyw" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Lukas
    > MultiBank
    > BZWBK
    > mBank

    Dzieki WSZYSTKIM za podpowiedzi :))))

    Pozdro
    Negatyw

  • 10. Data: 2002-06-18 20:19:26
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > Można jeszcze sprawdzić - multibank, mbank, vwbank

    Vwbank nie ma kart, a tym bardziej bankomatow. Za to ma najwyzsze
    oprocentowanie.

    MichalL