  • 11. Data: 2002-06-16 16:30:52
    Temat: Re: W jakim banku załozyc ekonto
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Chciałbym sie dowiedziec (bo pewnie wiele osób juz załozyło sobie ekonta)
    > czy jestescie z nich zadowoleni i dlaczego. Co wasze ekonta mają takiego w
    > sobie ze jestescie zadowoleni.

    Zalezy to bardzo od tego, ile masz pieniedzy, i w jaki sposób je uzyskujesz.
    Jaki tryb życia prowadzisz - a zatem z jakich usług w banku musisz
    korzystac.
    A nawet ważne jest gdzie mieszkasz :)

    Ja miałem konto w BPH i byłem szcześliwy, póki tu nie zajrzałem :P
    I sie okazało , że konto w mbanku mi w pełni wystarcza. Oprocentowanie jakie
    takie, przychodów pieniedzy w gotówce nie mam, wiec nie mam problemów z
    wpłacaniem. Mieszkam w Krakowie, więc moge sobie wypłacać w bankomatach
    Euronetu swobodnie, a najbliższy mam 6 minut drogi od domu.
    Zakupów w sieci nie robie więc wypukłych kart nie potrzebuje, a jak bym
    potrzebował, to jakiś dziadostwo podobno zastepcze maja...
    No i to wszystko NIC nie kosztuje:)

    ***KONIEC REKLAMY***

    Wojtek

  • 12. Data: 2002-06-16 17:44:18
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > oprocentowanie 8 % na e-skalacji wyższe niż mbanku i inteligo

    to zupelnie bez znaczenia, roznica w stosunku do emaxa to 0,35%
    a oplata za prowadzenie to 3zl/mc co oznacza, ze ta roznica
    w oprocentowaniu zaczyna przynosic korzysc przy sumie ponad
    12,000 zl na rachunku (a i tak sa to grosze). O decyzji bardziej
    powinno zadecydowac maestro/token jesli ktos lubi

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl