  • 1. Data: 2003-08-08 12:42:28
    Temat: W jakim banku mozna zalozyc konto bez wizyty w oddziale ?
    Od: "m...@a...pl" <m...@W...pl>

    Znajomy chcialby otworzyc konto w polskim banku, ale przebywa w innym kraju i
    nie na reke jest mu przyjezdzac do Polski, aby tylko zalozyc konto. Jest
    polakiem oczywiscie, ma dowod osobisty ze soba oraz telefon komorkowy z jednej
    z sieci telefonow komorkowych z Polski. W gre wchodzi takie konto, gdzie mozna
    zalozyc konto przez internet lub telefonicznie, umowa do podpisu przyjdzie na
    adres korespondencyjny w Polsce, ktora odesle do niego, on podpisze i mi
    przesle spowtorem z xero swojego dowodu osobistego. Konto te musi miec
    koniecznie dostep do netu z przelewami oraz karta platnicza. Nie potrzeba
    zadnych debetow, kredytow oraz kart kredytowych. Zwykle konto, a by moglo na
    nie przychodzic pare groszy.Oczywiscie odpada takie konto, gdzie kurier
    potwierdza dane.

    Czy jest taki bank ?
    Aktywowac karte oraz konto moze przez telefon.

  • 2. Data: 2003-08-08 12:58:38
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i nic nie robie (trzeba czasem w pracy odpocząć ;-) a tu

    Np. mBank

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-08-08 12:59:45
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    gornik wrote:

    > Np. mBank

    Tylko oni chyb za bardzo za granice nie chca oddzwaniac wiec ten ktos
    w Polsce bedzie musial odebrac telefon.

  • 4. Data: 2003-08-08 13:13:27
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > Tylko oni chyb za bardzo za granice nie chca oddzwaniac wiec ten ktos
    > w Polsce bedzie musial odebrac telefon.

    ale przecież można wybrać sobie jako telefon kontaktowy komórkę i wtedy nie
    ma problemu

    pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2003-08-08 13:14:40
    Od: "" <m...@a...pl>

    > Tylko oni chyb za bardzo za granice nie chca oddzwaniac wiec ten ktos
    > w Polsce bedzie musial odebrac telefon.

    Ta osoba ma komorke z Polski i nie beda wiedziec, czy osoba jest zagranica czy
    w Polsce. Tzw roaming sie klania.

  • 6. Data: 2003-08-08 13:40:27
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    lukas, mbnk, LG petro

  • 7. Data: 2003-08-08 13:41:39
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    nie Pekao SA

  • 8. Data: 2003-08-08 13:55:41
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > lukas, mbnk, LG petro

    Ten ostatni, to juz nieaktualny. ;-)

    Pozdr. Michal

  • 9. Data: 2003-08-08 16:39:15
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <3...@2...pl>, q...@2...pl says...

    > Tylko oni chyb za bardzo za granice nie chca oddzwaniac wiec ten ktos
    > w Polsce bedzie musial odebrac telefon.

    Akurat mi sie udalo zalozyc konto bedac zagranica. Podalem im numer
    telefonu zagranica i oddzwonili do mnie w ciagu 24h (musieli sie
    dowiedziec jak mozna zadzwonic zagranice - bo standardowo nie bylo
    mozna). Bylo to pierwszego dnia dzialalnosci mBanku, wiec nie wiem jak
    jest teraz

    AP