  • 21. Data: 2007-12-31 16:16:22
    Temat: Re: W jakim Banku Visa prepaid ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:flb4h1$7co$1@inews.gazeta.pl...

    > Z ciekawosci pojde i kupie sobie PayPass'a zobaczymy czy da sie bez
    > zadnych dokumentow i podawania zadnych danych :).

    Juz wiem, ze sie nie da. Karte zamawia sie przez internet i trzeba podac
    dane do wysylki :).

    MK

  • 22. Data: 2007-12-31 16:30:17
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    rsa127 pisze:
    > Teoria piękna. Tylko przed radzeniem innym warto mieć trochę
    > rozeznania rynkowego. Karty BZ WBK (upominkowa i doładowywalna) nie
    > wymagają podania ŻADNYCH danych osobowych. Swojego czasu można było je
    > też kupić na poczcie. Na zasadzie takiej samej jak pudełko zapałek.

    Teraz też można kupić te karty na poczcie. Nie wiem czy na każdej, ale
    widziałem dzisiaj "Karty upominkowe BZWBK" w małej placówce Poczty
    Polskiej. Kosztowały: 55 zł oraz 110 zł.

    K.

  • 23. Data: 2008-01-01 15:01:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krystek pisze:

    > Teraz też można kupić te karty na poczcie.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/10287
    Kartę Upominkową możesz kupić w każdym Oddziale naszego Banku oraz w
    sieci Kantor Polski SA (tylko nominały 100, 200 i 300 zł).

  • 24. Data: 2008-01-01 15:05:06
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Wojciech Nawara pisze:

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/10287
    > Kartę Upominkową możesz kupić w każdym Oddziale naszego Banku oraz w
    > sieci Kantor Polski SA (tylko nominały 100, 200 i 300 zł).

    Pisząc "teraz" miałem na myśli: "jeszcze", "nadal". Widać sporo im
    zapasów zostało i chcą je upłynnić.

    K.