    From: "" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W czym brać kredyt?
    Date: 15 Sep 2003 14:49:34 +0200

    >  Bajki Pan piszesz, z moch wyliczeń wynika że wzrost musiałby sięgać 40%
    >  i to w odniesieniu do dzisiejszego już bardzo wysokiego kursu. Jak dla
    >  mnie to czysta fantazja.... Na przestrzeni ostatniego roku amplituda
    >  wyniosła ok. 12%, a zmiana między początkiem a końcem tego okresu
    >  wyniosła ok. 2,7 %. Jak widać nawet różnica skrajnych notowań w tym
    >  okresie nie zbliżyły się specjalnie do Twoich 20%, nie mówiąc o 40%...
    >  Zakładając stały wzrost (co osobiście uważam za śmieszne założenie)
    >  owe 20% CHF osiągnie po 7,5 roku a 40% po 15 latach...
    > --
> [...]
    Z przykrością muszę stwierdzic, że nie ma Pan racji. Wystarczy aby kurs
    sprzedazy CHF od chwili obecnej do momentu wprowadzenia EURO (powiedżmy, że za
    6 lat) wzrósł łacznie o rząd 10% a już zysk z kredytu w CHF będzie zerowy.
    Oczywiście jeżeli wzrośnie więcej to będzie strata. Proszę zapoznać się z
    drugim i trzecim moim postem w wątku Kredyt mieszkaniowy PLN-CHF?
    Pozdrowienia Tensor1.
    PS W wyliczeniach przyjąłewm kredyt na 25 lat.