  • Data: 2003-09-16 13:04:08
    Temat: Re: W czym brać kredyt?
    Od: rk <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <g...@p...fm> napisal:

    >Czy uwazasz ze kwota w CHF wystarczy do oceny jakie jest ryzyko kursowe?
    >Jesli tak tzn. ze z matmy jestes noga.

    Ja tak nie uważam, sam się dziwiłem jak to chcesz zrobić na podstawie
    kwoty. Na przyszłość zastanów się, co piszesz, a co do wykształcenia
    to mało prawdopodobne byś w matmie był bardziej zaawansowany ode mnie...

    >Moze wyraze sie zupelnie jasno. Zeby podyskutowac merytorycznie podaj:
    >- kwote kredytu w PLN

    145 000

    >- kurs kupna CHF w dniu wziecia kredytu

    2,8640

    >- kurs sprzedazy CHF w dniu wziecia kredytu

    2,7806

    >- okres kredytowania

    20

    >- oprocentowanie w CHF jakie masz.

    LIBOR6M+2,7, obecnie 3,01833, w dniu zawarcia 3,28167

    Kredyt był w 4 transzach:
    15392,36 CHF po kursie: 2,7933, czyli 42995,48 PLN
    15392,36 CHF 2,9232 44994,95 PLN
    15392,36 CHF 2,8321 43592,70 PLN
    5969,94 CHF 2,8392 16949,85 PLN
    łącznie: 148532,98 PLN
    nadwyżka: 3532,98 PLN
    koszt przewalutowania: -4349,06 PLN
    strata "walutowa": -816,08 PLN

    Prowizja 0,5%: 746,75 PLN (nie doliczana do kredytu)

    --
    Robert Kamiński