    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W czym brać kredyt?
    Date: Mon, 15 Sep 2003 12:30:30 +0200

    Podaj o jaka kwote kredytu chodzi i na ile lat to ci podam dokladna wartosc.
    Ta liczba dotyczy mojego kredytu. Wiec nie pisz ze pisze bajki. Jesli tak
    twierdzisz to przedstaw swoje wyliczenia.
    Poza tym wez pod uwage ze oprocentowanie kredytu w PLN bedzie realtywnie
    dosc szybko malalo (biorac pod uwage okres kredytowania)
    Wiec czekam na dane to podam ci liczbe.