    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W czym brać kredyt?
    Date: Fri, 12 Sep 2003 18:23:36 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@193.41.113.245

    On Fri, 12 Sep 2003 19:47:50 +0200, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >"Cris" <k...@W...onet.pl> wrote in message
    >
    >Jak się domyślam będzie to kredyt spłacany przez kilkanaście lat.
    >Spokojny sen zapewniać się zdaje wtedy zasada - w takiej walucie w jakiej
    >zarabiasz.

    Spokojny sen nie rowna sie wiekszy zysk. Gdyby wszyscy stosowali sie
    do twojej zasady nie istanialaby zadna gielda papierow wartosciowych
    na swiecie, ani rynek walutowy ani jeszcze pare innych rynkow. Jeden
    woli zaplacic wiecej za bezpieczenstwo, drugi woli zaryzykowac i na
    tym zarobic (albo stracic - na tym polega ryzyko). Prosze nie odmawiac
    tym drugim prawa do brania kredytow walutowych.

    PG, posiadacz kredytu w CHF