  • 11. Data: 2007-06-04 21:45:04
    Temat: Re: W co zainwestować pieniądze?
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@m...com> napisał w wiadomości
    news:f41n8b$lpt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "bulwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej zainwestuj w swoją wiedzę.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    Złoto, srebro, platyna :)

  • 12. Data: 2007-06-04 22:06:30
    Temat: Re: W co zainwestować pieni?dze?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    bulwiak pisze:

    > Ok, wiec NTG, czy juz wkurza was to, ze czesto jest zadawane to pytanie?
    > Jesli jedno z tych rzeczy, to chyba wybiore sie do doradcy i tyle.

    Przeglądnij archiwum jest co kilka dni podobny temat. Jeżeli chcesz
    inwestować to musisz się tematem bardziej zainteresować bo inaczej się
    nie da - to tak jakby wystarczyło popytać, trochę poczytać i już można
    most budować. Co do doradców, to też poczytaj bo możesz się dopiero
    wpakować.

    PS Kiedyś się na grupie pojawiło od czego można zacząć: Otwarte fundusze
    inwestycyjne - Maciej Rogala

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-06-04 22:12:47
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > tez zbyt dochodowa. Sam nie wiem. Co mi poradzicie, jakie
    > fundusze, jakie lokaty, może coś innego? Odpada inwestycja w

    Żeby nie zdarli skóry.

    mBank załóż min. ekonto, od razu wniosek na SFI (GPW osobno się
    zakłada).
    Za tydzień może dwa będziesz miał konto "ekonto" z rachnkiem
    "fundusze inwestycyjne".
    To gratis.
    Wjedziesz sobie wten drugi i wybierzesz ryzyko czy to fund akcji
    czy obligacji itp. jest kilka do wyboru. Pomocne będzie obejrzenie
    konta demo w mBanku.
    Potem obejrzyj jakie masz fundy do wyboru. Cos wybierz i
    zapamietaj.
    Teraz w drugim okienku otwórz sekcję SFI
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml i obejrzyj
    obrazki.

    Zmieniles wybór, super, to wróć i sobie kup. Za kilka dni możesz
    dostać papier że posiadasz jakieś papier... Za miesiąc znowu
    pooglądaj wykresy, czy też po nabyciu wiedzy coś dokupisz albo
    spieniężysz.
    Znowu czekasz kilka dni.

    Jakiś przykład:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/fi.html?
    CAAM
    Kupione wejście min. 1000 i tyle dałem
    Dzisiaj widzę pozycję na ponad 1100.

  • 14. Data: 2007-06-05 05:58:40
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupione wejście min. 1000 i tyle dałem
    > Dzisiaj widzę pozycję na ponad 1100.

    a za miesiąc może być 900 - i tak się to kręci...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2007-06-05 14:35:08
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:f422oi$fvs$1@news.onet.pl...
    >
    > a za miesiąc może być 900 - i tak się to kręci...

    Nie kracz bo się sprawdzi.
    Ale spoko zdywersyfikowałem...w akcjach ;)

  • 16. Data: 2007-06-06 07:31:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W wybory do parlamentu.
    Masz potem przez 4 lata średnio 12 tysiów co miesiąc + pokrycie kosztów
    JaC