  • 1. Data: 2007-06-04 18:29:36
    Temat: KK w WBK a nieuregulowany stosunek do służby wojskowej
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Witajcie

    Czy ktos mial doswiadczenia z ubieganiem sie KK (siver, allekarta
    kredytowa) w przypadku gdy niema uregulowanego stosunku do sluzby woj.?
    w elektronicznym wnisuku pisze ze jest wymagany uregulowany stosunek,
    czy ktos to sprawdzal, czy np bank to sprawdza i trzeba przyjsc z
    ksiazeczka wojskowa po karte? ubiagajacy sie ma staly dochod, i pracuje
    na czas nieokreslony juz 10lat, ma konto w WBK ale nie jest to typowy
    ROR na ktory dostaje wyplaty

    Czy podawac we wniosku ze ma sie stosunek uregulowany w przypadku gdy
    niema wplsu w ksiazeczce woj. Czy podawac ze niema sie uregulowanej i
    liczyc ze zgodza sie na KK ? wysokosc limitu jaki bym chcial to
    powiedzmy 2x dochod netto.

    Pozdrawiam
    Olek

  • 2. Data: 2007-06-04 21:45:08
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Olek_ pisze:

    > czy ktos to sprawdzal, czy np bank to sprawdza i trzeba przyjsc z
    > ksiazeczka wojskowa po karte?

    Kartę odbiera się z dowodem i zaświadczeniem o dochodach - także Twój wybór.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-06-05 07:57:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Kartę odbiera się z dowodem i zaświadczeniem o dochodach - także Twój
    > wybór.
    >
    > --
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    1. potwierdzasz nieprawdę (są na to paragrafy)
    2. nadgorliwy pracownik banku widząc osobę w wieku poborowym może zechcieć
    zobaczyć książeczkę wojskową...i co wtedy?

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-05 08:00:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olek_ <o...@g...pl> writes:

    > przyjsc z ksiazeczka wojskowa po karte? ubiagajacy sie ma staly
    > dochod, i pracuje na czas nieokreslony juz 10lat,

    I w tym wieku ma jakiś problem z uregulowaniem stosunku?

    MJ

  • 5. Data: 2007-06-05 08:32:20
    Od: f...@o...eu

    nie ma koniecznosci uregulowej służby wojskowej
    we wniosku jeżeli jest to błąd się wkradł....zadzwoń 801-666-444 i złuż wniosek
    teledonicznie....
    jeżeli możesz to podeślij link do tego wniosku
    pzdr

  • 6. Data: 2007-06-05 08:49:06
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 09:57:05 +0200, RobertS napisał(a):

    > 1. potwierdzasz nieprawdę (są na to paragrafy)
    > 2. nadgorliwy pracownik banku widząc osobę w wieku poborowym może zechcieć
    > zobaczyć książeczkę wojskową...i co wtedy?

    "Twoje ciało - Twój wybór" jak to kiedyś taki jeden zespół
    śpiewał. Tak na marginesie to widać, że ten kawałek plastiku z
    przypisanymi vitualnie kilkoma k PLN omamia, staje się obiektem
    pożądania prawie za wszelką cenę :/