  • 21. Data: 2009-04-21 16:27:03
    Temat: Re: W co warto zainwestować w długim terminie?
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    wiadomości news:gsk4pi$b50$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > Mamy trend spadkowy co nie przeszkadza inwestowaniu w długim terminie, bo
    > jak się dobrze zastanowić, to _zawsze_ można coś kupić na długi termin.

    Ty rzeczywiście gów... wiesz o giełdzie buhahahahhahaa
    "Trafiłem w górkę, trafiłem w dołek"
    Nie bądź frajerem. Z takim trafieniem czekaj na dołek a nie bedziesz
    marnował pieniedzę
    buhahahhahahahahahaahaha
    Dzięki za tę dawkę humoru :)

  • 22. Data: 2009-04-21 20:39:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W siebie zainwestuj, abys nie musial pozniej pytac innych w co wladowac
    wlasna kase.

    D.

  • 23. Data: 2009-04-22 06:29:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >W siebie zainwestuj, abys nie musial pozniej pytac innych w co wladowac
    >wlasna kase.

    Od dawna nie muszę pytać.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2009-04-22 07:06:36
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    wiadomości news:gsmdjk$qm9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od dawna nie muszę pytać.

    A to nie Ty kilka dni temu zacząłeś wątek "w co warto zainwestować" ;-)

  • 25. Data: 2009-04-22 07:24:13
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gsmdjk$qm9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A to nie Ty kilka dni temu zacząłeś wątek "w co warto zainwestować" ;-)

    To że pytam nie oznacza, że muszę pytać.

  • 26. Data: 2009-04-22 17:31:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gsmh8d$59$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To że pytam nie oznacza, że muszę pytać.

    No to mów.

  • 27. Data: 2009-04-22 17:56:44
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 22-04-2009 o 19:31:00 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > No to mów.

    Zaraz sie dowiesz, ze mu nie placisz, wiec Ci nie bedzie udzielal porad
    inwestycyjnych (jak to juz kiedys uczynil).
    Pzdr

  • 28. Data: 2009-04-23 07:18:20
    Od: x...@g...com

    On 22 Kwi, 09:24, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:

    > To że pytam nie oznacza, że muszę pytać.

    "Milczący głupiec uchodzi za mędrca"

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2009-04-23 18:47:21
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Graj na PKO BP
    >
    > pzdsr
    > DArs
    ---------------------------------------
    Witam
    Ja tam gram na Getinie i wiem, ze Leszek nie da się "skroić na maksa". Kurs powróci
    do pozomów z
    października 2008 szybciej niż się niektórym wydaje. Swoją decyzję oczywiście opieram
    na obserwacji
    spółki w dłuższym terminie. Staram się nie kierować wypowiedziami "znawców", którzy
    twierdzą:
    "wskaźniki są słabe" lub "kryzys najbardzie odbije się na spółkach finansowych" (tych
    jak wiadomo w
    GH nie brakuje). Wierzę w Leszka, on musi zarobić więc i kurs GH będzie szedł do
    góry. IMHO to
    pewniak. Życzę dwu- albo trzycyfrowych wzrostów na GPW :)

    Pozdrawiam
    Benjamin

  • 30. Data: 2009-04-26 16:37:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Które spółki są TERAZ warte zakupu w długim > 1 roku horyzoncie
    > inwestycyjnym?
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Zainwestuj w kosmodrom co u ruskich zaczynają budować i ma służyć do obsługi
    ufoli. Na giełdzie długoterminowo tylko stracić możesz. A jak by jacyś ufole
    przylecieli to zarobiony jesteś ma maksa.