  • 11. Data: 2009-04-21 11:07:20
    Temat: Re: W co warto zainwestować w długim terminie?
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > hmmm a może jakieś pozostałe opcje walutowe ? może maja jeszcze coś tam w
    > "portfelu"...
    > george

    Warto tez zajzec do arkusza zlecen papierow:

    do ceny 25 zl ich okolo 20 tys a powyzej 25 z - 130 tys. Zobaczymy jeszcze
    jaki bedzie wynik wezwania i ile Jakubas skupil tych akcji.

    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/notgpw/full/zle
    c_all?sp=164&zl=V

  • 12. Data: 2009-04-21 12:24:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie te, ktore w tym czasie zdrozeja. A najbardziej sa warte zakupu
    > te, ktore zdrozeja najbardziej ;)
    > Serio wierzysz, ze ktos udzieli jakiejs sensownej odpowiedzi?

    Może nie chodzi o sensowne odpowiedzi?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-04-21 12:27:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Popatrz popatrz to mówisz, że jesteśmy w trendzie spadkowym, ja pierdu
    > dzięki jesteś szybszy niż CNN. Ale gdzie jest luka? A to jeszcze cytat z
    > wczoraj - "To bardzo dobrze że inwestujesz długoterminowo, bo ja od Ciebie

    Właśnie sprawdzam - Wig i Wig20 +0,0%. Widzisz tutaj trend wzrostowy, czy
    chwilową płaską korektę przed kontynuacją spadków?

    > odkupię
    > dopiero za parę tygodni.". Także masz parę tygodni na zastanawianie, nie
    > musisz dziś kupować bo to i tak na długi termin.

    Tylko widzisz chłopczyku. Można inwestować w akcje na GPW, a można też w coś
    innego. Niekoniecznie na GPW a nawet niekoniecznie w akcje. Nawet na GPW są
    już teraz wyjątki, które warto kupić.

  • 14. Data: 2009-04-21 12:52:48
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Które spółki są TERAZ warte zakupu w długim > 1 roku horyzoncie
    > inwestycyjnym?

    Graj na PKO BP

    pzdsr
    DArs

  • 15. Data: 2009-04-21 13:03:31
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Graj na PKO BP
    >
    > pzdsr
    > DArs

    Własnie, Dars, dalej trzymasz PKO BP?
    Poziom 24 pln dość solidnie się dziś broni.
    Niepokoi tylko ten temat nowej emisji.

  • 16. Data: 2009-04-21 13:10:17
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Własnie, Dars, dalej trzymasz PKO BP?
    > Poziom 24 pln dość solidnie się dziś broni.
    > Niepokoi tylko ten temat nowej emisji.

    Po 26 z hakiem oddałem w silniejsze rece.......
    a po 27,50 załadowałem SSSSSSSSSSSSSSSS

    pzdr
    Dars

  • 17. Data: 2009-04-21 13:17:46
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    coś
    > innego. Niekoniecznie na GPW a nawet niekoniecznie w akcje. Nawet na GPW

    Dobrze dziadku inwestuj sobie w akcje na gpw a może też w coś innego.
    Niekoniecznie może na gpw a nawet niekoniecznie w akcje, możesz nawet w
    wyjątki na gpw a nawet niekoniecznie na gpw, które warto kupić oczywiście.
    Trzymaj palec na cynglu może nawet przez kilka tygodni tylko nie wypal sobie
    w dynie bo wtedy to nawet bełkotać nie będziesz w stanie a to byłaby dla nas
    wszystkich nieodżałowana strata.

  • 18. Data: 2009-04-21 13:22:35
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Po 26 z hakiem oddałem w silniejsze rece.......
    > a po 27,50 załadowałem SSSSSSSSSSSSSSSS
    >

    > pzdr
    > Dars

    OK, zatem inaczej zapytam, trzymasz jeszcze to SSSSSSSS ;-)?

    ps. Tez wywaliłem, w okolicach 27 pln.

  • 19. Data: 2009-04-21 13:45:35
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > OK, zatem inaczej zapytam, trzymasz jeszcze to SSSSSSSS ;-)?

    oddaje w silniejsze rece :)

    pzdr
    DArs

  • 20. Data: 2009-04-21 13:55:28