    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W Expanderze napisali&#8230;, czyli kiedy ujrzę komornika?
    Date: Mon, 09 Feb 2004 03:26:44 +0100
    To: sebol <l...@s...pl>
    Disposition-Notification-To: Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 02:41, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako sebol wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:
    > musial art 763 i 805 par 1 KPC

    Art. 763. Komornik zawiadamia stronę o każdej dokonanej czynności, o
    której terminie nie była zawiadomiona i przy której nie była obecna, i
    na jej żądanie udziela wyjaśnień o stanie sprawy.

    W myśl tego , nie musi o wszystkich wykonywanych ruchach , bądź
    zamierzeniach ... Jedynie jest zobowiązany teoretycznie informować o
    przeprowadzonej egzekucji, której nie spostrzegł się dłużnik ;)

    Art. 805. § 1. Przy pierwszej czynności egzekucyjnej doręcza się
    dłużnikowi zawiadomienie o wszczęciu egzekucji, z podaniem treści tytułu
    wykonawczego i wymienieniem sposobu egzekucji.

    Słusznie ... Przy pierwszej ... a nie każdorazowo ...

    > na kazda czynnosc komornika przysluguje skarga do sadu w terminie 7 dni.

    No tak ... ale czy to coś ma do tego, że jeden komornik sie opieprza i
    nie egzekwuje , przez co wierzyciel dostaje wrzodów , a drugi swymi
    działaniami wywołuje uśmiech wierzyciela ? Nie .. więc poza dyskusję ten
    wątek wyłączamy ...

    > np niespelnienie art 805 wystarczy.

    Zależy co przyjmiemy za skuteczne powiadomienie ... Wszystko zależy od
    dokładnej specfikacji sprawy ... wystarczy ogłoszenie w jakimś czymś jak
    "komunikaty w rzepie" taka fiszka w sądzie (jak wyżej wspominałem)
    Komornik może zawiadomienie dostarczyć poprzez "doręczenie na drzwi" ...
    zawsze się śmiałem z tego terminu, że może wpaść z [pistoletem do
    wbijania gwoździ i przybić zawiadomenie ..

    > Nie wyobrazam sobie takiej egzekucji gdy wnioskodarca nawet nie powacha
    > tych pieniedzy.

    Sorry ... nie ustawię się ... Zupełnie nie zrozumiałem ;)

    > btw: wylacz potwierdzanie czytania swoich wiadomosci

    Się znaczy, żądanie potwierdzenia wiadomości ?

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg