  • 11. Data: 2003-09-25 15:14:56
    Temat: Re: W Eurobanku jutro mozna juz zakladac rachunki :)
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    A w W-wie w Galerii Mokotów w którym miejscu dokładnie? Ktoś wie? A inne
    oddziały w W-wie gdzie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2003-09-25 16:24:44
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    25 Sep 2003 12:52:41 +0200, w <2...@n...onet.pl>, ""
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z tego co udało mi się ustalić z panienką, to:
    >
    > - bankowość telefoniczna - brak (przyszłość)
    > - bankowość internetowa - brak (przyszłość).

    Po co powstał ten bank?

  • 13. Data: 2003-09-25 16:37:54
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkugbe$60m$1@news.onet.pl...
    > Wlasnie dzwonilem do GM w Wawie. Dzisiaj otworzyli stoisko - wiec
    > prawdopodobnie jutro bedzie mozna zakladac konto.
    > A moze ktos tam na miejscu bedzie - bo bym sie przejechal dzisiaj? ;)

    Też słyszałem, że od jutra można. W Łodzi - w Galerii Łódzkiej. Ponoć ładny
    wystrój - choć to pewnie kwestia gustu.

    Pozdrawiam
    KK

  • 14. Data: 2003-09-25 20:38:37
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z tego co udało mi się ustalić z panienką, to:
    >
    > - bankowość telefoniczna - brak (przyszłość)
    > - bankowość internetowa - brak (przyszłość).

    Po co powstał ten bank?

    No to sie mozesz mocno zdziwic.
    Ja mu wroze duza kariere.
    Ty, podobnie jak i ja obracasz sie w spoleczenstwie zinformatyzowanym.
    Wielu ludzi nie zalozy konta w inteligo, czy mBanku wlasnie dlatego, ze
    wymaga uzycia komputera lub telefonu.
    Przyzwyczajeni sa do tradycyjnych metod i wlasnie te tradycyjne metody
    oferuje ten bank. Mozesz pojsc i pogadac.
    Jesli jeszcze zaoferuje niskie koszty miesieczne i duza liczbe punktow i
    mniej chamskie podejscie do klienta, to zobaczysz ilu ludzie sie do nich
    przeniesie.
    Na pewno nie ty i ja, ale ta reszta.

  • 15. Data: 2003-09-25 22:54:06
    Od: "Azjata" <a...@W...pl>

    > Telefon odczytany z plakatu, który wisi na oddziale w Hotelu Dorint we
    > Wrocławiu (to zdaje się jedyny oddział murowany, reszta to tekturowe). We

    Ostatnio jadac samochodem Al. Krakowska od ulicy 1-ego Sierpnia w kierunku
    Centrum widzialem po prawej stronie na odcinku do Hali Banacha (nie pamietam
    dokladnie w ktorym miejscu) ostre prace wykonczeniowe w kolorach Eurobanku,
    jednak nazwa byla dokladnie zaslonieta bialym materialem.

    Azjata

  • 16. Data: 2003-09-26 05:03:28
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkuhu8$anc$1@news.onet.pl...
    > P.S. W Wawie w tej chwili Eurobank bedzie w GM i Reduta

    I w Carrefourze na Bemowie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 17. Data: 2003-09-26 06:46:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "poilkj" <p...@g...pl> writes:

> [...]
    > Jesli jeszcze zaoferuje niskie koszty miesieczne i duza liczbe punktow i
    > mniej chamskie podejscie do klienta, to zobaczysz ilu ludzie sie do nich

    Te same tradycyjne metody oferuja tradycyjne banki. Po co sie
    przenosic z takiego PKOBP, jesli ten bank bedzie mial te same metody,
    a za to mniej punktow? - bo liczby oddzialow/filii/agencji PKO to
    szybko ten Eurobank nie osiagnie...

    MJ

  • 18. Data: 2003-09-26 07:14:07
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

> [...]
    > przenosic z takiego PKOBP, jesli ten bank bedzie mial te same metody,
    > a za to mniej punktow? - bo liczby oddzialow/filii/agencji PKO to

    Przecież napisał "mniej chamskie podejście do klienta" ;-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 19. Data: 2003-09-26 07:35:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> writes:

    > Przecież napisał "mniej chamskie podejście do klienta" ;-)

    Ja tam nie narzekam. I kolejek tez juz nie ma...

    Nowy bank powinien zaoferowac jakas nowa jakosc, a nie liczyc na to,
    ze ludzie do niego przejda tylko dlatego, ze 5 lat tamu kasjerka w PKO
    ich ofuknela albo ze 3 lata temu stali w kolejce...

    MJ

  • 20. Data: 2003-09-26 11:04:59
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik KK napisał:

> [...]
    > message news:bkugbe$60m$1@news.onet.pl...

    > Też słyszałem, że od jutra można. W Łodzi - w Galerii Łódzkiej. Ponoć ładny

    Ponoć po założeniu konta przez pierwszego klienta system się zwiesił :D

    Łukasz