  • 1. Data: 2003-09-25 06:53:22
    Temat: rosnąca paranoja opłat
    Od: "Mi" <m...@W...onet.pl>

    Jakiś czas temu przed wakacjami poszedłem do Millennium Banku wypłacić moją
    niewielką lokatę w EUR. Ponieważ na koncie po naliczeniu odsetek była kwota
    ileś tam EUR przecinek ileś eurocentów, bank jako że nie ma bilonu wypłacił mi
    pełną kwotę w walucie (i tak musiałem ją zamówić 2 dni wcześniej - zaledwie 300
    EUR) Po czym została pobrana prowizja za wypłatę gotówki 3 zł z przeliczenia na
    złotówki reszty eurocentów. Ponieważ pozostałą resztę chciałem również wypłacić
    okazało się to niemożliwe, gdyż zostało mi 2,90 zł, a musiałbym zapłacić
    kolejne 3 zł za wypłatę gotówkową. Pewnie więc musiałbym dopłącić 10 gr żeby
    dostać swoje 0 zł. Takie sytuacje stają się ewidetną paranoją, bo rozumiem
    pobieranie opłat, ale w takim razie po co było rozbijanie kwoty na do przecinka
    i wypłata EUR i po przecinku i przeliczanie jej na PLN. Akurat wolałem drobne
    EUR bo wyjeżdżałem za granicę. Oczywiście banki nie zadają sobie trudu zamawiać
    bilonu i przez to z wypłaty jednej lokaty musiałem zapłacić 2 razy 3 zł.
    Wyraziłem oczywiście swoje niezadowolenie, ale nie miałem czasu dalej się
    spierać. Teraz chcę zamknąć konto i chyba zrobię darowiznę na rzecz Millennium
    Banku, bo chyba taniej mnie to wyniesie, bo nie będę musiał dopłacać 10 gr aby
    dostać 0 zł. Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2003-09-25 07:02:18
    Temat: Re: rosnąca paranoja opłat
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Mi" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Banku, bo chyba taniej mnie to wyniesie, bo nie będę musiał dopłacać 10 gr

    Paranoja jest rowniez korzystanie z pseudouslug deBillenium Banku.
    Ucieklem stamtad gdy zaczeli odchodzic od marki Bnku Gdanskiego i gdy
    zazyczyli sobie 1 zl za korzystanie z ich bankomatu.
    Jak policzylem ich kiepskie konto bez dostepu przez internet kosztowalo mnie
    miesiecznie ok. 12 zl.
    Bez namyslu poszedlem do Lukas Banku i za niecale 3 zl miesiecznie ( 30 zl
    za token / 12 msc ) mam bankomaty za darmo i pelny dostep przez internet z
    darmowymi przelewami.

    Od tego czasu z deBilenium nie chce miec nic wspolnego.
    Ale jeszcze wieksze przegiecie z prowizjami zrobil BPH-PBK po fuzji.

    Dziwi ze ludzie sa tak mocno zwiazani ze swoimi bankami ze przestaja liczyc
    wlasne pieniadze i lubia stac godzinami w kolejkach tak jak to jest w PeKaO
    SA

    AO

  • 3. Data: 2003-09-25 07:26:09
    Od: "Mi" <m...@W...onet.pl>

    > Dziwi ze ludzie sa tak mocno zwiazani ze swoimi bankami ze przestaja liczyc
    > wlasne pieniadze i lubia stac godzinami w kolejkach tak jak to jest w PeKaO
    > SA

    Mnie też to dziwi, a Millennium nie jest moim bankiem, choć wcześniej miałem
    tam lokaty i nie spotkałem się z takimi problemami. Co do chwalonego Lukasa mam
    też negatywne odczucia, ale to juz z innej beczki.

  • 4. Data: 2003-09-25 08:20:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mi wrote:
> [...]
    > miałem tam lokaty i nie spotkałem się z takimi problemami. Co do
    > chwalonego Lukasa mam też negatywne odczucia, ale to juz z innej

    Przelej pozostale Euro na rachunek zlotowkowy swoj - bedzie za free - konto
    zamknij ;)

  • 5. Data: 2003-09-26 19:57:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Artur O. napisał:

> [...]
    >
    > Od tego czasu z deBilenium nie chce miec nic wspolnego.
    > Ale jeszcze wieksze przegiecie z prowizjami zrobil BPH-PBK po fuzji.

    Ojojoj, cos Ci Millenium za skore zalazlo. A ja korzystalem z BG, teraz
    korzystam z Millenium i musze powiedziec, ze jest duzo lepiej. Co nie
    znaczy, ze nie moglo by byc jeszcze lepiej, bo do idealu bardzo duzo im
    brakuje.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-09-27 07:44:28
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Ale jeszcze wieksze przegiecie z prowizjami zrobil BPH-PBK po fuzji.

    tzn? moge prosic o wiecej informacji na ten temat...

    pozdr,
    michal