  • 1. Data: 2004-12-10 00:23:46
    Temat: Volkswagen-odświeżenie stanu o tej porze???
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Właśnie sobie zaglądam do VW do mojego konta i przypadkowo nacisnąłem
    "aktualizuj". Ku mojemu zdumieniu widzę stan konta z 1.21

    Przypadek czy to tak już będzie?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-12-10 03:35:32
    Temat: Re: Volkswagen-odświeżenie stanu o tej porze???
    Od: "Leon" <l...@o...pl>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message

    > Witajcie!
    >
    > Właśnie sobie zaglądam do VW do mojego konta i przypadkowo nacisnąłem
    > "aktualizuj". Ku mojemu zdumieniu widzę stan konta z 1.21
    >
    > Przypadek czy to tak już będzie?

    Przypadkowo powiadasz ? :)
    "... oskarzony Adam B. zeznal, ze poszkodowany Zygmunt K. przypadkowo
    potknal sie o siekiere, a nastepnie przypadkowo upadl na lezacy noz ... 21
    razy ... " :D

    Markus ales poczynil odkrycie ;)
    Wszak po polnocy VW zawsze jest on-line ... no chyba, ze nie jest :D
    Wtedy kiedy nie jest - najczesciej w ogole nie mozna sie zalogowac, albowiem
    'przetwarzaja dane', 'aktualizuja', 'modernizuja' itp. ;)

    Pozdrawiam
    Leon

  • 3. Data: 2004-12-10 07:21:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Leon napisał(a):

    > Przypadkowo powiadasz ? :)

    Tak powiadam ;)

    > "... oskarzony Adam B. zeznal, ze poszkodowany Zygmunt K. przypadkowo
    > potknal sie o siekiere, a nastepnie przypadkowo upadl na lezacy noz ... 21
    > razy ... " :D

    He he, dobre ;)

    > Markus ales poczynil odkrycie ;)

    Niom

    > Wszak po polnocy VW zawsze jest on-line ... no chyba, ze nie jest :D

    No właśnie - nie jest a może..jest? :)

    > Wtedy kiedy nie jest - najczesciej w ogole nie mozna sie zalogowac, albowiem
    > 'przetwarzaja dane', 'aktualizuja', 'modernizuja' itp. ;)

    Tylko, że ja mam tam konto już jakiś czas i zawsze było tak, że stan konta
    był odświeżany tak gdzieś do 20.00 maksymalnie a tutaj pierwsza w nocy????
    Kompletne zaskoczenie...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-12-10 08:55:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tylko, że ja mam tam konto już jakiś czas i zawsze było tak, że stan konta
    > był odświeżany tak gdzieś do 20.00 maksymalnie a tutaj pierwsza w nocy????
    > Kompletne zaskoczenie...

    No bo to jest tak że do 20:00 to jeszcze można,
    potem się nie da a gdzieś od ~1:00 to znów można.

    Może dotąd po prostu "za szybko" chodziłeś spać?;-)

  • 5. Data: 2004-12-10 18:55:02
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > No bo to jest tak że do 20:00 to jeszcze można,
    > potem się nie da a gdzieś od ~1:00 to znów można.

    Hmm....

    > Może dotąd po prostu "za szybko" chodziłeś spać?;-)

    He he. Muszę chodzić spać później. Tak około 3 ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*