    Subject: Re: Volkswagen Bank Polska - początek końca tokenów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: mx <m...@o...pl.pl>
    Date: Tue, 22 Dec 2015 18:04:43 +0100

    > I numer DO zmieniłem w mgnieniu oka. 100 % samodzielnie, bez skanowania.
    > Niższe Chamstwo i Te-Debilki niech się chowają.

    Metoda logowania zmieniona, login i hasło maskowane, bez SMS-a. Wyboru
    brak. A token i tak kończył żywot 31.01.16.
    A ileż opcji konfiguracji ma VW w środku? Duży podziw!
    Parametry wyświetlania
    Wyświetlaj "Porady dnia" na każdej stronie
    Wybierz wielkość czcionki używanej do wyświetlania serwisu
    Wybierz wariant kolorystyczny serwisu
    Wybierz sposób wyświetlania godziny przez system
    Wybierz sposób wyświetlania daty przez system
    Wybierz separator dziesiętny
    Liczba wierszy jednorazowo wyświetlanych w wynikach wyszukiwania i historii
    Przedział czasowy dla operacji oczekujących
    Rejestr zdarzeń - Ukryte
    Modyfikacja przelewu z przyszłą datą
    Dodanie przelewu wzorcowego
    Przyjęcie dyspozycji przelewu
    Przyjęcie dyspozycji założenia lokaty
    Realizacja zlecenia stałego
    Przyjęcie dyspozycji zlecenia stałego
    Realizacja przelewu z przyszłą datą
    Zakończenie lokaty
    Modyfikacja zlecenia stałego
    Zawieszenie zlecenia stałego
    Wycofanie realizacji przelewu z przyszłą datą
    Aktywacja zlecenia stałego
    Uznanie konta
    Wysłanie zastrzeżenia dokumentów
    Usunięcie przelewu wzorcowego
    Obciążenie konta na podstawie operacji kartą płatniczą
    Złożenie dyspozycji awizowania środków
    Modyfikacja przelewu wzorcowego
    Zakończenie zlecenia stałego
    Przyjęcie dyspozycji przelewu z przyszłą datą
    Odrzucenie dyspozycji przelewu z przyszłą datą
    Brak realizacji zwrotu operacji polecenia zapłaty
    Realizacja wstrzymania wykonania najbliższej operacji polecenia zapłaty
    Realizacja zwrotu operacji polecenia zapłaty
    Brak realizacji anulowania wstrzymania wykonania najbliższej operacji
    polecenia zapłaty
    Brak realizacji wstrzymania wykonania najbliższej operacji polecenia zapłaty
    Realizacja wycofania upoważnienia polecenia zapłaty
    Realizacja anulowania wstrzymania wykonania najbliższej operacji
    polecenia zapłaty
    Brak realizacji wycofania upoważnienia polecenia zapłaty
    Usunięcie polecenia zapłaty
    Rejestr zdarzeń - Prezentowane
    Odrzucenie dyspozycji przelewu
    Odrzucenie dyspozycji lokaty
    Odrzucenie dyspozycji zlecenia stałego
    Brak realizacji zlecenia stałego
    Brak realizacji przelewu z przyszłą datą
    Liczba prezentowanych zdarzeń
    Ustawienia usługi ZUS/US
    Wyświetlanie pozycji do obsługi ZUS
    Wyświetlanie pozycji do obsługi US
    Ustawienia plików eksportu
    Wybierz separator pól dla historii operacji
    Wybierz separator dziesiętny dla historii operacji
    Wybierz format daty dla historii operacji