eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVolkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych › Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
  • Data: 2017-08-24 10:57:19
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8de39ac0-a9a6-4b11-ada9-9ad24c676746@go
    oglegroups.com...
    >"Zmiana formy prawnej" nie tyle wiąże się z tym, że niemiecki vw jest
    >sp. z o.o. - a z tym, że VW Bank Polska był do tej pory prowadzony w
    >postaci "polskiej" spółki akcyjnej, a będzie jako oddział
    >zagranicznej instytucji kredytowej z kraju UE.
    >To wiąże się z przejściem pod niemiecki nadzór (do polskiego podobno
    >też musi raporty składać, ale już nie tak szczegółowe).

    A Urzad Skarbowy sie nie przyczepi ?
    Taki oddzial o ile wiem musi tez podatki w Polsce rozliczac ... o
    bankowy sie nie upomna ?

    >Przejdzie też pod niemiecki fundusz gwarancyjny - ale różnica
    >niewielka, bo też do 100k euro,

    Tylko wyplata bedzie za Odra :-)

    VW ... no, ciekawe, czy mozna to nazwac bezpiecznym bankiem, biorac
    pod uwage klopoty grupy VW :-)

    >Z resztą to nic nowego, takich oddziałów instytucji kredytowych na
    >koniec 2016 było już 27, tylko o 9 mniej niż banków komercyjnych.

    Wydaje mi ze sporo przybylo ostatnio - te wszystkie firmy od
    "chwilowek".
    Choc te, co mi przychodza do glowy, to sie okazuja polska spolka.

    J.