eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVolkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych › Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
  • Data: 2017-08-21 19:30:05
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 18:48 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Sugerujesz, że to jednak WAM zakłada konta orange i neste?
    > Ja (jak to wcześniej pisałem) niczego takiego nie wyczytałem. Tak że nie
    > wydaje mi się, żebym popełnił błąd pytając.

    Nie udawaj, obrońco polszczyzny, że nie rozumiesz prostego zdania.
    Logika to też ważny element języka.

    Niepotrzebnie wywaliłeś corpus delicti, ale skoro ci (sic!) wstyd...
    Przypomnę:

    "Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

    Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
    Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

    Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi,
    póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe
    buractwo.

    Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

    --
    Trefniś