eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVolkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych › Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
  • Data: 2017-08-21 13:03:21
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O nie, już wolę płatne konto niż zbliżanie się do klonów. Wystarczy mi, że za oknem
    mam budowę osiedla przez firmę p. LC...

    Dzięki za link do zestawienia, jest całkiem niezłe, choć nie śledzi promocji i
    brakuje ofert kilku ważnych banków - może autor czyta i uzupełni.
    Teraz jest promocja np. w bgż+bnp - darmowe konto i karta, ale bankomaty niestety
    darmowe tylko bgż+bnp oraz planet cash.
    Zaś brakuje plus banku - choć tu nie ma co żałować, bo nie ma darmowej oferty - i,
    przede wszystkim, orange - z darmowym kontem, KD i wszystkimi bankomatami w PL.
    Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie
    prowadzą.

    Także biorę się za zakładanie nesta i orange, a o ew. skorzystaniu z oferty eurobanku
    jeszcze pomyślę.