eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVolkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych › Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
  • Data: 2017-08-20 10:25:59
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KD do wszystkich bankomatów.

    > A ja nie muszę. ;)
    > Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do
    > końca trwania umowy karty IQ. :)

    Ja to niestety przegapiłem :( Ale to też może już być nie dłużej niż rok, milek jest
    coraz bliżej kupienia polskiego db - a kto wie, co zrobią z obietnicami
    odziedziczonymi po db - w tym z moją specjalną darmową KK silver.

    Zaś konto potrzebuję nie tyle dla mnie, choć taka KD by się przydała, co dla
    teściowej, która rok temu jeszcze żadnego konta nie miała.