  • 1. Data: 2002-06-11 13:13:43
    Temat: Visa poza Eurolandem
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy uzywanie Visy jest niekorzystne tylko w Eurolandzie (ze wzgledu na
    przeliczenia, w porownaniu do EC/MC)?
    Prosze o info, czy w takich krajach jak Czechy, Slowacja, Chorwacja,
    Szwecja i Dania uzywanie Visy i MC wychodzi na mniej wiecej to samo?

    Pzdr
    muniek

  • 2. Data: 2002-06-11 13:42:11
    Temat: Re: Visa poza Eurolandem
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Na Slowacji _kupujac_ karta przeliczyli mi lepiej niz kupilem
    w Kantorze w PL (VE BZWBK) ale w wypadku bankomatow to nie wiem.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-06-12 10:44:45
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Prosze o info, czy w takich krajach jak Czechy, Slowacja, Chorwacja,
    > Szwecja i Dania uzywanie Visy i MC wychodzi na mniej wiecej to samo?

    http://groups.google.com/groups?q=+szybka+group:pl.b
    iznes.banki+author:Tomasz+author:Staszewski&hl=pl&lr
    =&selm=3C46FA40.607E965E%40poczta.fm&rnum=1

    Jak widać maestro śjakieś 2% lepiej wyszło.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-06-12 11:46:01
    Od: Robert <m...@A...pl>

    A Skandynawia? Jak wychodzi Dania np.?

  • 5. Data: 2002-06-12 13:09:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    z+author:Staszewski&hl=pl&lr=&selm=3C46FA40.607E965E
    %40poczta.fm&rnum=1

    > Jak widać maestro śjakieś 2% lepiej wyszło.

    Z tego to tylko widac, ze LG wyszlo lepiej niz mBank i Fortis.
    To nie nowina
    Gdybys mial VE z LG byloby pewnie podobnie.

    --
    Pozdrowienia
    ---