  • 1. Data: 2003-01-28 18:55:56
    Temat: Visa i Visa Electron
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dopiero zaczynam swoje doświadczenia z kartami więc mam pytanie: Czy
    jeżeli w sklepie jest naklejka Visa (ta z żółtym i niebieskim paskiem) to
    moja Visa Electron też będzie tam akceptowana? (naklejki Visy E. tam nie
    ma).

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-28 19:09:29
    Temat: Re: Visa i Visa Electron
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysiek <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > moja Visa Electron też będzie tam akceptowana? (naklejki Visy E. tam nie

    Może, ale neikoniecznie.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-01-28 19:11:37
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moja Visa Electron też będzie tam akceptowana? (naklejki Visy E. tam nie

    Na przyklad juz w taksowkach sie nie ludz, ze bedzie akceptowna...

    Sawinski Piotr

  • 4. Data: 2003-01-28 20:23:30
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Visa Electron jest akceptowana tylko tam gdzie jest ELEKTRONiczny czytnik.

  • 5. Data: 2003-01-29 05:32:35
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > moja Visa Electron też będzie tam akceptowana? (naklejki Visy E. tam nie

    Jeżeli w sklepie jest elektroniczny czytnik, który łączy się z centrum
    autoryzacyjnym, to tak, Visą Electron zapłacisz. Jeżeli są tylko urządzenia
    off-line (np. "żelazko", czyli imprinter który mechanicznie odciska litery i
    cyfry z karty na rachunku) to Visa Electron nie zostanie przyjęta.

    --
    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:

  • 6. Data: 2003-01-29 08:56:42
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > Visa Electron jest akceptowana tylko tam gdzie jest ELEKTRONiczny czytnik.

    To znaczy, że przed zakupami mam się pytać czy akceptują Vise Electron? Zkąd
    mam wiedzieć, że jest tam elektroniczny czytnik (np. jestem pierwszy raz).

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-01-29 08:57:00
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > off-line (np. "żelazko", czyli imprinter który mechanicznie odciska litery
    > cyfry z karty na rachunku) to Visa Electron nie zostanie przyjęta.

    ***** - nie dotyczy niemieckich sklepow :-)

    MarcinP

  • 8. Data: 2003-01-29 08:59:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b18513$1frm$1@news.atman.pl, Krzysiek <k...@p...onet.pl>:

    > To znaczy, że przed zakupami mam się pytać czy akceptują Vise
    > Electron? Zkąd mam wiedzieć, że jest tam elektroniczny czytnik (np.
    > jestem pierwszy raz).

    Mozesz zapytac, albo sie rozejrzec, kolo kasy powinien byc widoczny
    charakterystyczny terminal karciany, ktory wyglada troche jak duzy
    kalkulator. Czasem zobaczysz na drzwiach oddzielna naklejke Visa Electron.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-29 11:18:38
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za MarcinP <b...@p...onet.pl> w poście
    news:b181ct$i2b$1@news.tpi.pl napisał:

    > ***** - nie dotyczy niemieckich sklepow :-)

    Właśnie miałem ten sam problem. A czy z VC(Multibanku) też będą problemy w
    Niemczech??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 10. Data: 2003-01-29 13:04:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" napisał:

    > Właśnie miałem ten sam problem. A czy z VC(Multibanku) też będą problemy w
    > Niemczech??

    Nie. VC placilem wielokrotnie; zero problemow. Zauwazylem ze tam zazwyczaj
    punkty akceptuja: 1. MC, EC, VC lub 2. EC, VC. Tak wiec moze byc problem z
    akceptowalnoscia MC (np. niektore stacje benzynowe shella)... jak ma sie obie,
    to raczej nie powinno byc problemow.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek