  • 1. Data: 2003-01-28 18:44:33
    Temat: Numery kont
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko:
    Jak to jest z tymi 2 cyferkami kontrolnymi w numerach kont? Czy tylko te
    nowe 26 cyfrowe numery kont je mają?? Pytam, bo mam przelew do wykonania, a
    numer konta ma 20 cyferek, ale wzór jak wypełnić przekaz sugeruje, że 2
    pierwsze cyferki to są te właśnie kontrolne.

    Z góry dzięki
    Toomaas

  • 2. Data: 2003-01-28 19:46:33
    Temat: Re: Numery kont
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16j12$j1q$1@news.lublin.pl, Toomaas <T...@p...internetdsl.pl>:
> [...]
    > wykonania, a numer konta ma 20 cyferek, ale wzór jak wypełnić przekaz
    > sugeruje, że 2 pierwsze cyferki to są te właśnie kontrolne.

    Jesli jest to numer PKO BP, to moze miec 20 cyferek w tym 2 cyfry kontrolne.

    A co to za przelew, z jakiego banku i jakim kanałem go zlecasz?

    Jak chcesz miec pewna rade, to podaj na grupe ten numer konta.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-28 20:25:41
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak chcesz miec pewna rade, to podaj na grupe ten numer konta.
    >
    > Właśnie jest w PKO BP i ma te 20 cyferek. Chciałem za mieszkanie zapłacić
    z netu.

  • 4. Data: 2003-01-29 16:14:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b18r8h$aq9$1@news.onet.pl, dead star

    > Zadzwon na numer 0801-362-265 do mBanku.
    > Tam bardzo sympatyczna pani dokladnie wyjasni jak nalezy zmienic
    > numer konta na prawidlowy 26 cyfrowy.

    Na pewno tego nie wyjaśni, bo nie da się tego numeru w ten sposób zmienić.

    OP pytał chyba o wpłatę gotówkową.

    Jeśli chodzi faktycznie o przelew z mBanku, to sposób wpisywania nowych 19 i
    20-cyfrowych numerów PKO BP jest podany w FAQ mBanku. Liczne dokładne
    wskazówki znajdziesz też na Forum mBanku.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-29 16:15:49
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Zadzwon na numer 0801-362-265 do mBanku.
    Tam bardzo sympatyczna pani dokladnie wyjasni jak nalezy zmienic numer konta
    na prawidlowy 26 cyfrowy. Wczoraj moj syn robil przelew do PKO BP i poszedl
    bez problemu. A ze nie ma syna w domu wiec proponuje telefon do mBanku.

    pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

  • 6. Data: 2003-01-29 18:29:59
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    > news:b18r8h$aq9$1@news.onet.pl, dead star

    > Na pewno tego nie wyjaśni, bo nie da się tego numeru w ten sposób zmienić.
    >
    > OP pytał chyba o wpłatę gotówkową.
    Chyba jednak chodzilo o przelew a oto przyklad:
    stary numer: 0310202528 x x x x x x x x x
    nowy numer 10202528 0310202528 x x x x x x x x x
    Tak zrobilem i bank ten numer przyjal smialo i bez przytomnosci

    Pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

  • 7. Data: 2003-01-30 08:18:49
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Chyba jednak chodzilo o przelew a oto przyklad:
    > stary numer: 0310202528 x x x x x x x x x
    > nowy numer 10202528 0310202528 x x x x x x x x x
    > Tak zrobilem i bank ten numer przyjal smialo i bez przytomnosci

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#3158
    Numer, który podałes ma 27 cyfr i nie jest zgodny ze standardami NRB, wiec
    Robert mial racje, przynajmniej jesli chodzi o numer 26 cyfrowy (standard
    NRB z 2 cyframi kontrolnymi na poczatku).

    Pozdr,
    Waldek

  • 8. Data: 2003-01-30 12:29:20
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Robert mial racje, przynajmniej jesli chodzi o numer 26 cyfrowy (standard
    > NRB z 2 cyframi kontrolnymi na poczatku).

    hmmmmmm byc moze wiec czekam na zwrot przelewu z mBanku.
    Dzieki serdeczne za cenne uwagi.
    Poprawnosc numeru banku mozna takze sprawdzic tutaj:
    http://www.ebanki.pl/iban/slajd_1.html

    pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

  • 9. Data: 2003-01-30 13:25:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1b2js$fvi$1@news.onet.pl, dead star
    <s...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    _2113.html#3158

    > hmmmmmm byc moze wiec czekam na zwrot przelewu z mBanku.

    Chyba nie całkiem zrozumiales.

    Numer w mBanku nalezalo wpisac tak:

    10202528-0310202528 x x x x x x x x x

    ale NIE jest to numer NRB, tylko przeciwnie, w starym formacie, a w nim
    przemycony numer nowy PKO BP pół-NRB

    Jak pusciles bez kreski, to pewnie tez zostanie zaksiegowany.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-30 17:29:20
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    > news:b1b2js$fvi$1@news.onet.pl, dead star

    > Chyba nie całkiem zrozumiales.
    >
    > Numer w mBanku nalezalo wpisac tak:
    >
    > 10202528-0310202528 x x x x x x x x x

    Tak wlasnie puscilem wiec jestem spokojny.

    pzdrwm;
    Krzysztof Sz.