  • 1. Data: 2003-01-28 18:09:29
    Temat: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Witam,

    Co ja musze zrobic w tym cholernym kraju,
    zeby otrzymac karte kredytowa???
    Do niedawna wydawalo mi sie ze to jest
    zupelnie normalna sprawa, a okazuje sie ze
    jest to wielki przywilej i nobilitacja. Oto moja
    historia:

    Citek - dwa wnioski odrzucone bez podania
    przyczyn - wszystkie warunki spelnione, dwa
    razy przedstawicielka zapewniala ze nie bedzie
    najmniejszego problemu. Dzwonie do teleserwisu,
    pytam o co chodzi - a oni na to ze bank ma prawo
    nie podawac przyczyn, ja sie pytam, gdzie to stoi
    w regulaminie i we wniosku, babka cos zaczela
    krecic - jak sie okazalo ze rzeczywiscie nie ma
    takiej klauzuli, powiedziala ze i tak nic nie wie,
    moge najwyzej sie zwrocic o to pisemnie - totalna
    paranoja!!!

    Multibank - wniosek, owszem przyjeli, ale cale
    szczescie inny konsultant zrobil symulacje skoringu
    i okazalo sie, ze pomimo 4000 zdolnosci kredytowej
    bedzie odmowa, spytalem o powody? Glownie wiek
    (25 lat) i stan cywilny (kawaler) - zlapalem sie za
    glowe i parsknalem kolesiowi smiechem. Nie wiem
    kto to tworzy, ale nie potrafie zrozumiec, dlaczego
    osoba niezalezna, bez obciazen, w wieku najwyzszej
    aktywnosci zawodowej nie jest wiarygodna.

    LukasBank - tu poszlo najlatwiej - wymagany roczny
    staz pracy - oczywiscie fakt ze mam od 5 miesiecy
    umowe o prace na czas nieokreslony w duzej, stabilnej
    korporacji nie mial dla nich zadnego znaczenia.

    Co dalej? Moze BPH - babka obiecuje ze nie bedzie
    problemow - tylko musze przedstawic historie rachunku
    z mojego banku i zalozyc u nich konto. Moze KB, moze
    BZ WBK, juz sam nie wiem, a nie ukrywam ze karta mi
    jest potrzebna...

    Wszelkie sugestie mile widziane

    Kal

  • 2. Data: 2003-01-28 18:23:59
    Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net> napisał w wiadomości

    > Citek - dwa wnioski odrzucone bez podania
    > przyczyn - wszystkie warunki spelnione, dwa
    > razy przedstawicielka zapewniala ze nie bedzie
    > najmniejszego problemu.

    Czyli jak widac nie wszystkie wymogi spelniles ;)

> [...]
    > nie podawac przyczyn, ja sie pytam, gdzie to stoi
    > w regulaminie i we wniosku, babka cos zaczela
    > krecic - jak sie okazalo ze rzeczywiscie nie ma

    Mam przed soba kopie wniosku Citka. Mozna na nim przeczytac
    "Citibank moze zwrocic sie z prosba o przedlozenie innych dokumentow
    uzupelniajacych oraz zastrzega sobie prawo do:
    [...]
    niezaakceptowania Wniosku bez podania przyczyny"
    Malo dokladnie przeczytales ;)

    Mysle, ze skoro tyle bankow odmowilo wydania karty to sprawa moze byc dosc
    powazna. Sprobuj moze w Millennium, tam ponoc mozna otzrymac karte
    zabezpieczona lokata.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-28 18:45:21
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    > niezaakceptowania Wniosku bez podania przyczyny"
    > Malo dokladnie przeczytales ;)

    Dokladnie przeczytalem :) - masz przed soba standardowy
    wniosek, a ja podpisywalem wniosek specjalny - za 20 PLN
    tam nie ma tej wzmianki. Ta oferta specjalna dla pracownikow
    miedzy innymi mojej firmy.

    > Mysle, ze skoro tyle bankow odmowilo wydania karty to sprawa
    > moze byc dosc powazna.

    Tylko ze niedawno dostalem kredyt samochodowy na duzo
    wieksza kwote bez zadnego problemu, a jak przeczytales
    moj post dokladnie :)) to tylko citek odmowil po wlasciwym
    skoringu - reszta odrzuca z byle powodow na wstepie -
    i to naprawde blachych, powiedzialbym idiotycznych.

    Kal

  • 4. Data: 2003-01-28 19:08:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kal <k...@3...net> wrote:
    > Co ja musze zrobic w tym cholernym kraju,
    > zeby otrzymac karte kredytowa???

    Pracować, nie mieć spapranej historii kredytowej...

    > Citek - dwa wnioski odrzucone bez podania
    > przyczyn - wszystkie warunki spelnione, dwa

    Nie, nei wszystkie, jakby wszystkie były, to byś dostał.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-01-28 19:09:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kal <k...@3...net> wrote:

    > Tylko ze niedawno dostalem kredyt samochodowy na duzo
    > wieksza kwote bez zadnego problemu, a jak przeczytales

    Zabezopieczeniem był samochód.

    > moj post dokladnie :)) to tylko citek odmowil po wlasciwym
    > skoringu - reszta odrzuca z byle powodow na wstepie -
    > i to naprawde blachych, powiedzialbym idiotycznych.

    Widocznie banki mają CIę za idiotę....

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-01-28 19:15:57
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Wlasnie to robie - 8 godzin dziennie, nie mam i
    nie mialem zadnego nieregulaminowego zadluzenia
    w zadnym banku.

    > Pracować, nie mieć spapranej historii kredytowej...

    To moze mi powiesz gdzie moge poznac te wymogi -
    w materialach reklamowych, na wniosku i wedlug
    przedstawicieli banku sa to:

    umowa o prace
    dochod brutto > 1850zl
    ukonczone 21 lat

    jezeli w materialach informacyjnych bank podaje co innego
    niz jest w rzeczywistosci, to kto tu jest niepowazny???

  • 7. Data: 2003-01-28 19:24:08
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    To jak uzasadnisz sytuacje, kiedy pomimo
    wysokich (jak na KK) zdolnosci kredytowych
    zaniza sie znacznie skoring za to ze sie nie ma
    rodziny na utrzymaniu, a wiec potencjalnych
    i niespodziewanych kosztow.

    Kal

  • 8. Data: 2003-01-28 19:53:10
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    a masz w Lukasie konto - bo chyba wtedy byłoby łatwiej?

    Zbig

  • 9. Data: 2003-01-28 20:10:37
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > nie mialem zadnego nieregulaminowego zadluzenia
    > w zadnym banku.

    a moze cos komus zyrowales?

    moze spozniles sie z rata za samochod - dawno juz mogles uregulowac,
    wyprostowac i zapomniec, ale BIK tak szybko nie zapomina ;-)

    a moze to pomylka?
    a moze zgubiles/ktos Ci ukradl dowod i cos Ci nabruzdzil?
    Mozesz zadac zapytanie do BIKu co maja na Ciebie...

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2003-01-28 21:08:22
    Temat: Też tak miałem
    Od: "Salo" <s...@o...pl>

    Wystąpiłem w Citi o KK i też dostałem odmowę bez słowa uzasadnienia.
    "Okrężnymi drogami" dowiedziałem się o przyczynach, bo oficjalnie nie
    chcieli nic powiedzieć. Otóż 8 lat temu miałem puste konto w biurze
    maklerskim innego banku, które zapomniałem oficjalnie zamknąć. W
    międzyczasie zmieniłem miejsce zamieszkania i nikt o nic się nie upominał.
    Okazało się że naliczyli jakieś opłaty za prowadzenie konta i to wszystko
    wisi gdzieś w komputerze. Proponuję abyś przypomniał sobie wszystkie swoje
    stare grzechy bo Citki są baaaaardzo pamiętliwi.