  • 1. Data: 2003-09-30 12:40:04
    Temat: Visa Infinite
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    United Overseas Bank z Singapuru wprowadza na tamtejszy rynek kartę Visa
    Infinite. Karta ta przeznaczona jest dla najbogatszych klientów,
    zarabiających co najmniej $350.000 rocznie. Wcześniej karty tego rodzaju
    wydano m.in. we Francji, Brazylii i USA. Roczna opłata za wydanie i
    użytkowanie karty to $1.500, jednak każdy nowy jej posiadacz otrzymuje
    podarunek powitalny o wartości około $2.000.

    Jak uważacie, kiedy ta karta może pojawić się w Polsce?

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=350

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-09-30 14:10:08
    Temat: Re: Visa Infinite
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    W TOiP UOB (United Overseas Bank) jest co najwyżej UOB VISA PLATINUM SMART
    CARD, z ceną za wydanie karty podstawowej 480 S$:

    http://www.uob.com.sg/pages/main.jsp?mc=personal&sc=
    resource&cc=ratesfees&gc=fees&ggc=personalfees#credi

    Zatem karta wygląda na standardową VC Platinum, a może chodzi o całkiem inną
    kartę lub kartę innego banku, np. Bradesco?

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 3. Data: 2003-09-30 16:49:01
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    > Zatem karta wygląda na standardową VC Platinum, a może chodzi o całkiem
    inną
    > kartę lub kartę innego banku, np. Bradesco?

    Chodzi o kartę Visa Infinite, której pewnie jeszcze nie ma w tabeli opłat i
    prowizji, bo bank poinformował o jej wprowadzeniu kilka dni temu. Na obrazku
    ilustrującym artykuł jest natomiast karta Visa Infinite brazylijskiego banku
    Bradesco. To dlatego że wzoru karty UOB nie udało mi się zdobyć.