  • 1. Data: 2002-11-20 21:20:21
    Temat: Visa Classic w [Lukas Bank]
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Karty wydaje się osobom o dochodach powyżej 1200 netto?

    https://bank.lukas.com.pl/visa/

    Czyżby teoria a praktyka była inna czy tylko strony wniosku nie
    zaktualizowali?
    --
    mj

  • 2. Data: 2002-11-20 21:28:22
    Temat: Re: Visa Classic w [Lukas Bank]
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czyżby teoria a praktyka była inna czy tylko strony wniosku nie
    > zaktualizowali?

    Bo to KK

  • 3. Data: 2002-11-20 21:31:36
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Bo to KK

    Nooo, wiem, ale co to ma współnego z pytaniem? Nie bardzo rozumiem...
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 4. Data: 2002-11-20 21:40:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nooo, wiem, ale co to ma współnego z pytaniem? Nie bardzo
    rozumiem...

    Hmm - to nie wiem o co pytales? :)

  • 5. Data: 2002-11-20 21:48:47
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > rozumiem...
    >
    > Hmm - to nie wiem o co pytales? :)

    Hmm, na stronie pisze, że:
    Kartę może uzyskać osoba, która:

    - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
    - jest rezydentem w rozumieniu polskiego prawa dewizowego (ma stałe
    miejsce zamieszkania lub pobytu w Polsce) oraz
    - osiąga stały dochód w wysokości min. 1 200 zł netto miesięcznie.
    - dostarczy do Banku wymagane dokumenty; żeby się zapoznać z
    wymaganymi dokumentami, prosimy wcisnąć

    Co do dochodu, to wiem, że w praktyce nie wymagają.
    Pytam się, więc czy zapomnieli zaktualizować stronę, czy tylko nie
    przestrzegają procedur ;-).
    A może jest jakaś promocja a ja o tym nie wiem?
    --
    mj

  • 6. Data: 2002-11-21 07:53:54
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Powiedzy ze jest to forma pojscia na reke klientowi, ale za to limit
    kredytowy jest skromny przynajmniej na poczatku.
    Wszystko zalezy od 3 ostatnich miesiecy, tzn. jakie wplywy miales etc.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 7. Data: 2002-11-21 08:12:22
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Travis pisze:

    > Powiedzy ze jest to forma pojscia na reke klientowi, ale za to limit
    > kredytowy jest skromny przynajmniej na poczatku.
    > Wszystko zalezy od 3 ostatnich miesiecy, tzn. jakie wplywy miales etc.
    Otóż chyba nie zawsze. Wydaje mi się, że to może zależeć od opiekuna
    klienta.

  • 8. Data: 2002-11-21 18:44:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 20 Nov 2002 21:48:47 GMT, jaszczur
    <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

    >- osiąga stały dochód w wysokości min. 1 200 zł netto miesięcznie.
    >- dostarczy do Banku wymagane dokumenty; żeby się zapoznać z
    >wymaganymi dokumentami, prosimy wcisnąć
    >
    >Co do dochodu, to wiem, że w praktyce nie wymagają.
    Wymagaja, jesli nie masz u nich konta. Wymagaja albo dochody netto
    ponad 1200 zl, albo stale zasinanie konta przez 3 miechy taka lub
    wyzsza kwota (konta u nich). Wiem bo probowalem dostac ta karte ...

    >Pytam się, więc czy zapomnieli zaktualizować stronę, czy tylko nie
    >przestrzegają procedur ;-).
    Przestrzegaja ... mi sie nie udalo dostac karty bez 3 miesiecznego
    uzywania ich konta ...
    >A może jest jakaś promocja a ja o tym nie wiem?
    Raczej nie ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 9. Data: 2002-11-21 19:55:00
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Dentarg pisze:

    > Wymagaja, jesli nie masz u nich konta. Wymagaja albo dochody netto
    > ponad 1200 zl, albo stale zasinanie konta przez 3 miechy taka lub
    > wyzsza kwota (konta u nich). Wiem bo probowalem dostac ta karte ...
    Aaa, jeśli nie masz konta. Nie doczytałem się jakoś tego w
    regulaminie. Hm...

    > Przestrzegaja ... mi sie nie udalo dostac karty bez 3 miesiecznego
    > uzywania ich konta ...
    > Raczej nie ...
    No cóż, nie miałem regularnych wpływów, konto mam od maja tego roku,
    dochody legalnie wykazane też mam niewystarczające a KK dostałem.
    Miałem fuksa czy się spodobałem kobiecie? ;-)

    mj

  • 10. Data: 2002-11-22 19:47:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 21 Nov 2002 19:55:00 GMT, jaszczur
    <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

    > Raczej nie ...
    >No cóż, nie miałem regularnych wpływów, konto mam od maja tego roku,
    >dochody legalnie wykazane też mam niewystarczające a KK dostałem.
    >Miałem fuksa czy się spodobałem kobiecie? ;-)
    Mozliwe, ja sie pewnie nie spodobalem bo bylem ze swoja i wiedzial ze
    nie ma szans ;). Dlatego odmowila mi wogole przyjecia wniosku :)).

    pzdr,
    Dentarg