    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Classic w [Lukas Bank]
    Date: Thu, 21 Nov 2002 19:44:58 +0100

    On 20 Nov 2002 21:48:47 GMT, jaszczur
    <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

    >- osiąga stały dochód w wysokości min. 1 200 zł netto miesięcznie.
    >- dostarczy do Banku wymagane dokumenty; żeby się zapoznać z
    >wymaganymi dokumentami, prosimy wcisnąć
    >
    >Co do dochodu, to wiem, że w praktyce nie wymagają.
    Wymagaja, jesli nie masz u nich konta. Wymagaja albo dochody netto
    ponad 1200 zl, albo stale zasinanie konta przez 3 miechy taka lub
    wyzsza kwota (konta u nich). Wiem bo probowalem dostac ta karte ...

    >Pytam się, więc czy zapomnieli zaktualizować stronę, czy tylko nie
    >przestrzegają procedur ;-).
    Przestrzegaja ... mi sie nie udalo dostac karty bez 3 miesiecznego
    uzywania ich konta ...
    >A może jest jakaś promocja a ja o tym nie wiem?
    Raczej nie ...

    pzdr,
    Dentarg

    --