    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Classic i PIN
    Date: Sun, 18 Jun 2006 10:23:00 +0200

    Maciej Oszutowski wrote:

    > Coś na ten temat ;)
    > http://www.joemonster.org/article.php?sid=6048

    I wszystko jasne. To jest dziecinada. Natomiast w przypadku dochodzenia
    swoich praw podpis jest rzecza bardzo mocna. W przypadku duzych kwot warto
    powolac sie na grafologa, no ale jesli swoj podpis traktujesz niepowaznie,
    to mozesz miec zal tylko do siebie. Podrabianie podpisu na calym swiecie
    jest przestepstwem kryminalnym, podejrzenie PINu nie i za jego ochrone jest
    odpowiedzialny tylko wlasciciel. W przypadku transakcji autoryzowanych PINem
    mozesz tylko pojsc cichutko do domu, poplakac sobie w kaciku i splacac
    czyjes zakupy. Brak znajomosci praw rzadzacych tym swiatem nie jest zadnym
    usprawiedliwienim dla auotra tamtej strony. Infantylne.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia