  • 1. Data: 2004-05-13 09:53:09
    Temat: VWBank; Zakladanie Plus Konta; Co wyslac?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    mam juz konto e-direct w VW Banku;
    chce zalozyc Plus Konto;
    wydrukowalem tego pdf'a (wniosek o otwarcie Plus Konta)
    i mam pytanie:
    wyslac im caly wydruk?
    (wniosek o otwarcie rachunku + regulamin + tabelee oplat, oprocentowania)
    czy tylko sam wniosek (podpisany oczywiscie :) ?

  • 2. Data: 2004-05-13 10:38:49
    Temat: Re: VWBank; Zakladanie Plus Konta; Co wyslac?
    Od: tuchatek <j...@o...pl>

    On 13 maj 2004, you wrote in pl.biznes.banki:

> [...]
    > (wniosek o otwarcie rachunku + regulamin + tabelee oplat,
    oprocentowania)
    > czy tylko sam wniosek (podpisany oczywiscie :) ?

    Maysle ze sam wniosek wystarczy, wiecej infoliniaVWBank.
    Pozdr.

    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj do?wiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 3. Data: 2004-05-13 23:43:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Q napisał:

    > wyslac im caly wydruk?
    > (wniosek o otwarcie rachunku + regulamin + tabelee oplat, oprocentowania)
    > czy tylko sam wniosek (podpisany oczywiscie :) ?

    A _PO_CO_ im regulamin, cennik i tabela oprocentowania, która jest dla
    Ciebie ????

  • 4. Data: 2004-05-14 08:14:16
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > A _PO_CO_ im regulamin, cennik i tabela oprocentowania, która jest dla
    > Ciebie ????

    to logiczne (az do bolu),
    ale wiele bankow dziala w tak nielogiczny sposob
    i maja tak nielogiczne przepisy,
    ze sie zamotalem :(