  • 1. Data: 2003-07-25 11:14:59
    Temat: VWBank Direct - pytanie...
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Mam jedno krotkie pytanie do Szanownych Grupowiczow i prosilbym o krotkie
    odpowiedzi ;-) Mianowicie - co sadzicie o banku VW Bank? Warto zalozyc tam
    konto? To wszystko "za darmo" bedzie jeszcze dlugo, czy wraz z koncem lata
    sie wszystko skonczy? Potrzebuje zalozyc konto i w sumie wszystko mi jedno
    gdzie, wiec... Wszystko zalezy od Was!! Warto skorzystac z VWBank?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-07-25 11:49:55
    Temat: Re: VWBank Direct - pytanie...
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Według mnie warto - ja jestem zadowolony.

    pozdr.

    eha

    P.S.mam nadzieję , że wypowiedziałem sie wystarczajaco krótko :))

  • 3. Data: 2003-07-25 11:57:11
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie wszystko skonczy? Potrzebuje zalozyc konto i w sumie wszystko mi jedno
    > gdzie, wiec... Wszystko zalezy od Was!! Warto skorzystac z VWBank?

    Ja założyłem i e-direct i plus konto je jako uzupełnienie dla kont w mBanku.
    Przydaje się druga karta z darmowymi wypłatami w dowolnym bankomacie (pow.
    400zł). A i oprocentowanie teraz mają wyższe.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-07-25 13:02:17
    Od: "J@ck" <j...@o...pl>

> [...]
    > Przydaje się druga karta z darmowymi wypłatami w dowolnym bankomacie (pow.
    > 400zł). A i oprocentowanie teraz mają wyższe.

    OK, a czy token i jego obsługa jest i będzie za free???

  • 5. Data: 2003-07-25 16:19:47
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Według mnie warto - ja jestem zadowolony.
    >
    > pozdr.
    >
    > eha
    >
    > P.S.mam nadzieję , że wypowiedziałem sie wystarczajaco krótko :))

    Wystaraczajaco ;-) Bardzo dziekuje ;)
    A orientujesz ise moze, czy w VWBank mozna zalozyc lokate, bez posiadania
    konta w tymze banku??

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-07-26 07:02:23
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przydaje się druga karta z darmowymi wypłatami w dowolnym bankomacie (pow.
    > 400zł). A i oprocentowanie teraz mają wyższe.

    Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem - kazdy bankomat ale powyzej 400zl jest
    wyplata bez prowizji tak? A czy za wydanie karty sa pobierane jakies
    oplaty? I jak rozumiem karta to Visa Electron tak?

    pzdr,
    michal

  • 7. Data: 2003-07-26 10:51:27
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

> [...]
    > wyplata bez prowizji tak? A czy za wydanie karty sa pobierane jakies
    > oplaty? I jak rozumiem karta to Visa Electron tak?

    Z kazdego bankomatu w Polsce przy wyplacie >= 400 zl bez prowizji, < 400 -
    1.5 zl (to i tak mniej niz inych bankach gdzie jest np. 2.5% min.3 zl)
    Visa Electron jest za free.