  • 11. Data: 2004-01-19 09:51:57
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > VW się chwalił, że ma usługę ściągania kasy z innego rachunku na konto
    > eDirect/PlusKonto.
    /ciach/

    Usługa działa, ale może to co mi się przytrafiło, coś Ci pomoże ;-) Otóż 2
    razy nie zrealizowali mi PZ - po dwóch dłuuuuugich rozmowach z Vlinkami
    przyczyna jaką mi podano, to brak wypełnienia przy zlecaniu PZ pola
    "tytułem". Rzeczywiście, przy tych 2 PZ "tytułem" nie podawałam, bo znudziło
    mi się wymyslanie tytułów dla ściągnięcia kasy z włsnego konta (Inteligo).
    Odkąd podaję "tytułem" problemy z PZ ustały. Może to przypadek, a może
    rzeczywiście system VW "głupieje" jeżeli formatka nie jest w całości
    wypełniona i komunikat nie jest wysyłany?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-01-19 10:00:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro mi VW linki powiedziały, że nie wysyłają to chyba nie dostaje, ale
    > ... sprawdzę wieczorem.

    Ja bym im tam nie wierzył. Może wysyłają z błędnym ID, czy coś w tym stylu,
    a jako że inteligo nie akceptuje to zwalają na problemy techniczne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-01-19 10:02:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "tytułem". Rzeczywiście, przy tych 2 PZ "tytułem" nie podawałam, bo
    znudziło
    > mi się wymyslanie tytułów dla ściągnięcia kasy z włsnego konta (Inteligo).

    E? Mnie nigdy nie pytali o tytuł. Zawsze sami wpisują tam masę krzaków, nad
    którymi nigdy się nie zastanawiałem. :-)

  • 14. Data: 2004-01-19 10:03:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

> [...]
    > rzeczywiście system VW "głupieje" jeżeli formatka nie jest w całości
    > wypełniona i komunikat nie jest wysyłany?

    W podglądzie jest tak
    Nazwa dłużnika: Kamil Jońca
    Nr rachunku dłużnika: 5010205558 .....
    Kwota: XX.00 PLN
    Tytułem: zasilenie
    NIP: YYY
    IDP: ZZZZZZ
    Powtarzalność: jednorazowe
    Data realizacji: 20.01.2004
    Zleceniodawca: KAMIL JOŃCA

    To co obstawiamy, wykona się czy nie ?

    Btw jaka formatka ? Polecenia wykonania PZ zgłasza się przez telefon.
    Chyba, ze masz na myśli ta u operatora.

    KJ

  • 15. Data: 2004-01-19 10:06:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > To co obstawiamy, wykona się czy nie ?

    Obstawiam, że sie wykona ;-)

    > Btw jaka formatka ? Polecenia wykonania PZ zgłasza się przez telefon.
    > Chyba, ze masz na myśli ta u operatora.

    No pewnie, że operatora. Czy to co on/ona wypełnia nie można nazwać formatką
    ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-01-19 10:08:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > E? Mnie nigdy nie pytali o tytuł. Zawsze sami wpisują tam masę krzaków,
    nad
    > którymi nigdy się nie zastanawiałem. :-)

    To dziwne, bo mnie pytają i podaję jakieś "zasilenie", czy tym podobne. 2
    razy odmówiłam podania ;-))) i te PZ nie zostały zrealizowane, a 2 różne
    Vlinki jako powód niewykonania podały właśnie to .Niestety nie potrafię tego
    zweryfikować.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-01-19 10:10:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Obstawiam, że sie wykona ;-)
    A ja nie. Wcześniejsze 4 też tak wyglądają :-(

    KJ

    > No pewnie, że operatora. Czy to co on/ona wypełnia nie można nazwać formatką
    > ;-))) ?
    Chciałem się tylko upewnić.

    KJ

  • 18. Data: 2004-01-19 10:15:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A ja nie. Wcześniejsze 4 też tak wyglądają :-(

    Hmm - zachęciłeś mnie właśnie do testów. Chyba sobie zadzwonię i ściągnę
    jakąś kasę z Inteligo - tak ze 2 razy - przetestuję to "tytułem" przy okazji
    ;-)

    > Chciałem się tylko upewnić.

    ATSD to ciekawe, co stoi na przeszkodzie, żeby PZ można było zlecać przez
    net? Ktoś zna jakis racjonalny powód?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-01-19 10:23:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > ATSD to ciekawe, co stoi na przeszkodzie, żeby PZ można było zlecać przez
    > net? Ktoś zna jakis racjonalny powód?
    Że trzeba byłoby ją dorobić?
    KJ

  • 20. Data: 2004-01-19 10:23:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > ATSD to ciekawe, co stoi na przeszkodzie, żeby PZ można było zlecać przez
    > net? Ktoś zna jakis racjonalny powód?

    Powód jest prosty. VW żondzi. Ja już o nich mam wyrobione zdanie. :-/