    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Date: Mon, 29 Dec 2003 15:41:47 +0100
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0969.00000165.3ff033f3@newsgate.onet.pl...

    > Być może masz takowe...
    > Mogłbyś bardziej konkretnie uzasadnić swe wrażenie niekumatemu?

    Oczywiście.

    Saldo karty VE VWBD jest trzymane w CA Polcardu. Aktualizacja salda na
    karcie nie następuje online. Nie zawsze saldo dostępne które prezentuje bank
    musi się równać saldu dostępnemu na karcie VE.

    Saldo jest aktualizowane bodajże dwa razy dziennie. Nie jestem pewien co do
    ilości aktualizacji dziennie i czy są one w dni wolne, w każdym razie nie ma
    to NIC wspólnego z jakimkolwiek kanałem wykonywania przelewu / tego, czy
    przelewy chodzą online / historią konta ani niczym takim.

    Po prostu - jeśli bank wrzuci coś do dostępnych środków, to będzie to
    widoczne na karcie dopiero po najbliższej aktualizacji salda VWBD ->
    Polcard.

    Nie ma to nic wspólnego z tym w jaki sposób - online'owy, czy offline'owy
    chodzą przelewy wewnątrz banku.

    O to kiedy są aktualizację salda VW -> Polcard pytaj już VWBD.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info