  • 1. Data: 2002-10-02 10:22:38
    Temat: VW bank direct wprowadza karty VISA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    tak podalo wlasnie radio PiN, ale na stronach www nie ma jeszcze nic
    infolinia podala ze ma to nastapic ok polowy pazdziernika.
    Beda to VE oraz VC debetowa (do wysokosci srodkow na rach. lub dodatkow
    przyznanego limitu zadluzenia)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-10-03 09:15:11
    Temat: Re: VW bank direct wprowadza karty VISA
    Od: m...@p...onet.pl

    We wrześniowym numerze jakiegoś pisma ekonomicznego pojawił się wywiad z
    prezesem VW Bank Direct. Wspominał, że właśnie w październiku pojawia się karty,
    jak również zmieniona zostanie oferta, tzn. wprowadzone zostaną nowe rachunki
    (złoty, srebny i podstawowy).

    Termin premiery kart był juz podawany wielokrotnie. Może na gwiazdkę tego roku
    będziemy dokonywać zakupów kartą VW.

    Słyszę, że wprowadzają VC debetową. Gratulacje dla nich! Czynią to jako pierwszy
    bank wirtualny w Polsce! Inteligo ma VE (która działa jak VC - można płacić w
    sieci), a mBank ma eKartę i VG, ale VC nie mają.

    Zaczyna się robić ciekawie ... Czy VW będzie miał sieć bezprowizyjnych
    bankomatów? Ile każą sobie płacić? Tyle co za tokena?

  • 3. Data: 2002-10-03 12:49:32
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Termin premiery kart był juz podawany wielokrotnie. Może na gwiazdkę tego
    roku
    > będziemy dokonywać zakupów kartą VW.

    A czemu na gwiazdke, ponoc wiadomo oficjalnie, zekarty beda od 15-10. A juz
    kilka miesiecy temu bylo iwadomo, ze beda w pazdzierniku, tylko padaly
    sugestie od 01-10.

    > Zaczyna się robić ciekawie ... Czy VW będzie miał sieć bezprowizyjnych
    > bankomatów? Ile każą sobie płacić? Tyle co za tokena?

    Te informacje beda w przyszlym tygodniu. Szykuje sie konferencja prasowa to
    beda sie "chwalic" co wprowadzaja i za ile ;-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-03 15:44:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    a mBank ma eKartę i VG, ale VC nie mają.

    mBank ma VC...

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-10-03 17:43:29
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a mBank ma eKartę i VG, ale VC nie mają.
    > >
    > mBank ma VC...

    A dokladniej Classic Electron :-DDDD

  • 6. Data: 2002-10-03 17:49:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    http://mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-10-03 17:58:18
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    no ma VC - ale oczywiscie jak wszystko w mbanku - maja to za cene 3 x
    wieksza niz w innych bankach

    visa do emaxa = u nich za 36 u innych po 12
    visa gold jako visa clasic, u nich chyba 250 - ja mam taka za 40 (VC)
    no i electron do izzy - horror cenowy :-) niestety nie znam porownania :-)

  • 8. Data: 2002-10-03 21:06:39
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > http://mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html

    pilem do ichniego konkursu organizowanego z Allegro,
    kieyd to po ogloszeniu wynikow uznawali odpowiedz
    "Visa Classic Electron" za poprawna :->>>

    A jakie karty mBank oferuje wiem doskonale...

  • 9. Data: 2002-10-04 11:20:18
    Od: w...@p...onet.pl

    > pilem do ichniego konkursu organizowanego z Allegro,
    > kieyd to po ogloszeniu wynikow uznawali odpowiedz
    > "Visa Classic Electron" za poprawna :->>>
    >
    > A jakie karty mBank oferuje wiem doskonale...

    Wy się śmiejecie, a ja widziałem jak babka płaciła kartą w sklepie w Grecji, na
    której na awersie były dwa loga : na górze Visa , a na dole Visa Elektron!!!